نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ اسفند ۲۵, جمعه

تبریک مظلومانه همسر و کودکان حمید رضا امینی زندانی سیاسی در اعتصاب غذای خشک

تبریک مظلومانه همسر و کودکان حمید رضا امینی زندانی سیاسی در اعتصاب غذای خشک

2
به نام خدا من سودابه نامدار زنگنه همسر حمید رضا امینی هستم زندانی سیاسی که حدود ۴ماهه در بند هستش و حدود ۱۳روزه که حمید اعتصاب خشک کرده و حمید حال خوبی نداره
هر لحظه و هر ثانیه دل من و بچه ها آشوبه که یه موقع اتفاق بدی برای حمید پیش نیاد حمید جون چیزی نمونده به آغاز سال ۹۷ تو چهارماهه که در بند هستی! خوب میدونم که تو این مدت چی به سر تو گذشته.
اولین سالیه که من و بچه ها از دیدنت رویت بی نصیبیم! اما ما صبرمون زیاده و به خدا امیدواریم! و پایان شیرین این روزهای تلخ ایمان داریم!
از همه مردم دنیا از همه فعالای حقوق بشر از همه کسایی که صدای ما رو میشنون خواهش میکنم که همصدای حمیدرضا امینی باشید.
برای برگشتن او به آغوش خانواده اش کاری کنند.
واقعا بچه های من بیتابن و تحمل ندارن!
دوری از پدر براشون خیلی سخته!
پیشاپیش سال نو رو به همه زندانیان علی الخصوص همسر عزیزم حمید رضا امینی تبریک میگم و آرزوی آزادی همه زندانیای در بند رو دارم!
امید: بابا مونو آزاد کنین
نوید: خدا جون کمک کن بابای من آزاد شه.
زندانی سیاسی حمید رضا امینی در اعتصاب غذای خشک هم اکنون دربند افراد شرارتی در تیپ یک زندان بزرگ تهران میباشد.

هیچ نظری موجود نیست: