نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ دی ۱, جمعه

علم الهدی: کسی حق ندارد مسئولی را که توسط رهبر منصوب شده تخریب کند

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد امروز بدون نام بردن از فردی ضمن انتقاد از مباحث و موضوعات مطرح شده در فضای مجازی از مدیریت آن در ایران گفت: "در این کشور کسی به هیچ عنوان حق تخریب مسئولی که به وسیله مقام معظم رهبری نصب شده را ندارد."
اخیرا محمود احمدی نژاد در ویدئویی به صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه حمله کرد. آقای احمدی‌نژاد رئیس قوه قضاییه را "غاصب و فاقد مشروعیت" خوانده است.
 سخنانش اضافه کرد: "در فضای مجازی هیچ‌کس امنیت ندارد و حتی خود شما هم امنیت ندارید، به شما افترا می‌بندند، توهین می‌کنند، به شما تهمت می‌زنند و شما امنیت ندارید. نگویید مردم هرچه به من می‌خواهند بگویند، این‌ها مردم نیستند، این‌ها جاسوس‌های انگلیس و آمریکا بوده و سایت‌های خارجی‌اند که می‌خواهند نظام و حکومت و دولت و مسئولین را با دروغ و تهمت و ترویج فساد از چشم مردم بیاندازند، آیا این‌ها باید آزاد باشند؟"
آقای علم‌الهدی همچنین در بخش دیگری از سخنان به مساله حقوق شهروندی پرداخت.
امام جمعه مشهد افزود: "حقوق شهروندی بر اساس لیبرالیسم این است که عیاشی ، شهوت‌رانی، بی‌بندوباری و ولنگاری آزاد است، ما همانطور که در حقوق بشر تابع غرب نبوده و تابع اسلام هستیم، در حقوق شهروندی هم تابع حقوق شهروندی دینی و اسلامی هستیم."
علم الهدی
ISNA

هیچ نظری موجود نیست: