نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ تیر ۱۲, دوشنبه

صدها نفر از مالباختگان موسسه کاسپین، هشتم خرداد نیز با تجمع در برابر ساختمان بانک مرکزی به سردادن شعار پرداختند. در خرم‌آباد نیز ده‌ها معترض روز یکشنبه با سنگ به شعبه موسسه آرمان حمله کرده بودند. تعدادی از تجمع‌کنندگان، کفن پوشیده بودند. شعارهایی مانند «مرگ بر سیف» و «الله اکبر» از سوی تعدادی از معترضان سر داده شد.
 
در ماه‌های اخیر، تجمع‌ها و اعتراضات متعددی در شهرهای مختلف علیه موسسات مالی و اعتباری برگزار شده است. اغلب این تجمع ها در اعتراض به از بین رفتن یا پرداخت نکردن اصل و سود سپرده‌های مردم توسط این موسسات بوده اند.
 
 موسسه کاسپین روزهای آخر اسفند سال ۱۳۹۴ از هشت تعاونی اعتباری فرشتگان، الزاهرا مشهد، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، بدر توس مشهد، پیوند، امیرجلین گرگان و عام کشاورزان مازندران تشکیل شد.

بنابر گزارش بانک مرکزی، تکلیف هفت تعاونی روشن شده فقط موسسه فرشتگان باقی مانده و کارشناسان مشغول بررسی دارایی‌های این موسسه هستند. همزمان پرداخت سپرده به ۴۶۰ هزار سپرده گذار شروع شده است اما فعلا پرداخت سپرده افرادی که کمتر از ۲۰ میلیون تومان در دستور کار قرار دارد.

بنابر گزارش‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان شامل اصل و سود سپرده‌های مردم در این موسسه است اما منابع موجود در حال حاضر برای پرداخت، حدود ۳ هزار میلیا
 

هیچ نظری موجود نیست: