نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ تیر ۱۷, شنبه

دولت ترامپ اجازه حمله به نیروهای مورد حمایت ایران را داده است


دولت ترامپ اجازه حمله به نیروهای مورد حمایت ایران را داده است
مقام های کاخ سفید می گویند نیروهای ایالات متحده توجیه شده اند که برای حفاظت از منافع آمریکا در سوریه می توانند به تمام اقدامات لازم از جمله اقدام نظامی دست بزنند. بنا بر ارزیابی مقام های دولت ترامپ، ایران آگاهانه در پی سنجش نقاط ضعف و نحوه واکنش آمریکا در میدان نبرد در سوریه است.
ادم کردو در وبسایت واشنگتن فری بیکن نوشت:‌حزب الله لبنان، نیروی مورد حمایت ایران، پیشتر با نقض توافق های بین واشنگتن و مسکو در چند مورد با آمریکا تقابل هایی داشته است. هدف از این توافق ها پرهیز از درگیری میان نیروهای در حال جنگ با داعش در سوریه بوده است.
تدابیر تدافعی نیروهای آمریکایی در برابر تحرکات حزب الله در حالی اجرا می شود که دولت ترامپ توجه خود را معطوف نقش سپاه پاسداران در سوریه و دیگر مناطق جنگی کرده است.
به گفته یک مقام ارشد کاخ سفید «این یک استراتژی اصولی است که پیشتر بخش هایی از آن به اجرا گذاشته شده است و هر روز تحکیم و تقویت می شود.»
وی افزود: «نیروهای آمریکا در سوریه دیگر ملاحظه کاری نخواهند کرد. ما دیگر پس از دستگیر شدن ملوانان خود در خلیج فارس از ایرانی ها تشکر نخواهیم کرد».

هیچ نظری موجود نیست: