نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ فروردین ۲۱, دوشنبه

احمد منتظری: کاندیدا شدن رئیسی توهین به ملت ایران است


          ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی است که بزرگترین موقوفه جهان اسلام محسوب می شود
RAISI.ORG
ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی است که بزرگترین موقوفه جهان اسلام محسوب می شود
احمد منتظری فرزند آیت الله حسینعلی منتظری قائم مقام برکنار شده رهبری در ایران گفته است نامزدی ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری "توهین به ملت ایران است".
آقای منتظری در مصاحبه با کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران درباره نامزدی آقای رئیسی گفته است: “این مساله بیشتر شبیه یک شوخی است. آقای رئیسی که یک روز هم تجربه کار اجرایی ندارد چطور می‌خواهد رئیس دستگاه اجرایی شود؟ در قوه مجریه شخصیت‌های فراوانی از جناح‌های مختلف سیاسی وجود دارند که بعضاً دهها سال سابقه مدیریت اجرایی دارند. کاندیدا شدن آقای رئیسی توهین به تمامی آن شخصیت‌ها و توهین به ملت ایران است.”
  آقای رئیسی از جمله مدیران قضایی ایران از سال های ابتدایی جمهوری اسلامی بوده و بر اساس فایل صوتی منتشر شده از حسینعلی منتظری، در زمان قائم مقامی رهبری، از اعضای کمیته‌ای بوده که در سال ۱۳۶۷ حکم اعدام هزاران نفر از منتقدان و مخالفان جمهوری اسلامی را صادر کرده است.  

هیچ نظری موجود نیست: