نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۶ فروردین ۲۶, شنبه


پس از وقوع سیل در آذربایجان شرقی، شهرستان تبریز نیز یکی مناطق آسیب دیده از سیل بود که در این میان روستای بیرق این شهرستان آسیب جدی دیده است.


یکی از ساکنان منطقه آخرعباسی کلانشهر تبریز : پس از بارش سنگین باران و جاری شدن سیلاب،
وی افزود: این منطقه چندین سال است که با مشکل فاضلاب روبروست و بسیاری از فاضلاب شهری در این رودخانه ریخته می شود به طوری که در ایام تابستان نمی توانیم از بوی این رودخانه در این مکان زندگی به سر ببریم.
علی بابایی در ادامه با بیان اینکه در این منطقه پیرمرد و پیرزنی زندگی می کنند که خرج زندگیشان را دو دخترشان می دهد، ادامه داد: متأسفانه سیل خانه این خانواده را تخریب کرده و اکنون در محل ستاد بحران شهرداری تبریز اسکان داده شده که باید به زودی تکلیف چنین خانوادههایی مشخص شود.
سپاه همواره در کنار مردم است

وی افزود: با توجه به اینکه این منازل به صورت غیرمجاز در بستر رودخانه ساخته شده اند اما باید توجه داشته باشیم که اشتباهی صورت گرفته و اکنون باید در کنار این مردم باشیم تا تاوان اشتباهشان را به سختی ندهند.

هیچ ارگانی به امداد مردم سیل زده روستای بیرق نیامده است
ر روستای بیرق در 10 کیلومتری کلانشهر تبریز حضور یافتیم که در این میان، یکی از ساکنان این روستا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: با هزینه های بافندگی و زحمت های فراوان برای خودمان زندگی مطلوبی فراهم کرده بودیم که متاسفانه اکنون این زندگی بر باد رفته و خساراتی زیادی را به ما متحمل ساخته است.
وی افزود: بیش از 10 میلیون تومان شامل فرش، موکت و وسایل برقی ما خسارت دیده اند که این لوازم را با زحمت فراوان فراهم کرده بودیم که اکنون تمامی زحماتمان برباد رفته است.

هیچ نظری موجود نیست: