نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ اسفند ۱۴, شنبه

اصولگرایان مصوبه مجلس برای حقوق ۲۴ میلیون تومانی مدیران را «شرم‌آور» خواندند

اصولگرایان مصوبه مجلس برای حقوق ۲۴ میلیون تومانی مدیران را «شرم‌آور» خواندند

۱۳/اسفند/۱۳۹۵

گزارش خبرگزاری‌های ایران حاکی است که از مجموع ۲۰۴ نماینده حاضر در جلسه روز چهارشنبه مجلس، ۱۰۳ نفر به این مصوبه رأی موافق، ۴۴ نماینده رأی مخالف و هشت نفر نیز رأی ممتنع داده‌اند.
این مصوبه که برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تأیید شورای نگهبان دارد در دو روز اخیر واکنش‌های زیادی بویژه از سوی اصولگرایان منتقد دولت حسن روحانی به دنبال داشته است، از جمله امام جمعه شیراز که مدعی شده این مصوبه «مردم را دچار دلهره و اضطراب کرده است».
: «برای افرادی که حقوق ماهانه آنان ۸۰۰ هزار تومان است چه پاسخی وجود دارد و چگونه قابل مقایسه است».
«حقوق ۸۰۰ هزار تومانی کارگران و اقشار ضعیف جامعه» تصریح کرده که با مصوبه مجلس، مدیران روزانه ۸۰۰ هزار تومان حقوق خواهند گرفت، حال آنکه حقوق بسیاری از مردم در ماه چنین رقمی خواهد بود.
، این مصوبه را «شرم‌آور» و «ریشخند عدالت» دانسته و تأکید کرده است معنای چنین تصمیمی این است که «بهارستان‌نشینان با آرای خود به فاصله طبقاتی ۳۰ برابری حقوق بگیران رأی "آری" داده‌اند! به بیان دیگر، حقوق روزانه ۸۰۰ هزار تومانی یک مدیر خوش‌نشین دولتی معادل تمام حقوق و دسترنج یک ماهه یک کارگر سختکوش و نجیب است».

هیچ نظری موجود نیست: