نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ آذر ۱, دوشنبه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: منتظریم رئیس‌جمهور با توجه به اسناد و اطلاعاتی که وجود دارد درباره اقامت همسر و فرزندان یکی ازاعضای کابینه سخن بگوید.
حاجی دلیگانی: اسنادی از اقامت خانواده یکی از وزرا در ایتالیا را دارم حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره اظهاراتش پیرامون اقامت همسر و فرزندان یکی از وزرای دولت تدبیر و امید در ایتالیا اظهارکرد: بنده درباره این موضوع اخبار و اسناد کاملا موثقی را در اختیار دارم ولی در شرایط فعلی بنا ندارم که نامی از این وزیر ببرم.

وی افزود: ما منتظر هستیم که خود آقای رئیس جمهور درباره این موضوع و حضور همسر و فرزندان یک وزیر در ایتالیا صحبت کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: مستندات این موضوع را در اختیار داریم زیرا بنده بر این باورم که نباید بدون ارائه سند و مدرک حرف و اظهارنظری را مطرح کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس درباره اینکه آیا همسر و فرزندان این وزیر دارای تابیعت ایتالیا هستند، افزود: در حال حاضر خانواده این وزیر در ایتالیا ساکن هستند که با توجه به ابعاد این موضوع و بررسی‌هایی که از سوی ما انجام شده است به نظر می‌رسد که تابعیت هم گرفته باشند.

هیچ نظری موجود نیست: