نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ مهر ۱۹, دوشنبه

چوب حراج شهرداری به املاک پایتخت/ بدهی قالیباف تا امروز، ۵ هزار میلیارد تومان 

به گزارش ۲۴، روزنامه شرق در گزارش مفصلی به بدهی های میلیاردی شهرداری تهران پرداخت. در بخشهایی از این گزارش می خوانیم: اگر شهرداری تهران در ابتدا برای پرداخت طلب پیمانکاران کمتر از ۵٠٠ میلیونی خود، دست به خزانه ناشناخته املاک خود که دارایی‌های شهر است، می‌برد، اکنون برای پرداخت طلب‌های چند هزار میلیاردی که اتفاقا هر روز هم سود رویشان می‌آید، باید دست به املاک و داشته‌های بسیار کلان‌تری ببرد و در این شرایط است که می‌بینیم فروشگاه‌های شهروند یا شهر آفتابی را که برای تکمیلش بیش از هشت سال پول خرج کرد باید بفروشد.


میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران بیش از پنج‌ هزار میلیارد‌تومان، در حوزه املاک هزارو ٧١٣ میلیارد تومان، بیمه‌ها ۴٨١ میلیاردتومان و در حوزه سایر خدمات از جمله سپرده حسن انجام کار و سپرده بیمه تأمین اجتماعی، هزارو ١٣٨ میلیارد تومان تخمین زده شده است که جمع کل این دیون بیش از ٨,۵ هزار میلیاردتومان می‌شود.
شهرداری تهران سال گذشته حدود ١۴هزار میلیارد تومان بودجه اعلام‌شده داشت و در سال جاری هم بیش از ١٧هزار میلیارد‌تومان برای اداره شهر پیشنهاد داد و شورای شهر تصویب کرد، اگر این اعتبار کفایت دارد و پیشنهاد خود این مجموعه بوده است، چرا باید بدهی پنج‌هزار میلیاردی از بانک شهر روی دست شهر بگذراند؟

هیچ نظری موجود نیست: