نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ شهریور ۱۳, شنبه

مدیرکل مرکز مبارزه با جرائم سازمان یافته گمرگ گفت: ارزش کل پرونده یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود و اکنون ۱۰ نفر نیز بازداشت هستند.
به گزارش مشرق، فریده زبیدی مدیرکل مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک ایران با اشاره به کشف اخیر در گمرک پرویز خان کرمانشاه اظهار داشت: این کشف مربوط به 15 فقره اظهارنامه صادراتی مربوط به شرکت الکل رازی در گمرک اهواز بوده که باید از گمرک پرویزخان کرمانشاه صادرات می‌شد. 
وی ادامه داد: اوایل سال 93 با همکاری مدیرکل و گمرک کرمانشاه این موضوع کشف شد که اصلا الکل‌های اظهار شده برای صادرات به مقصد گمرک پرویزخان نرسیده و چون اعلام وصول در آن زمان دستی بوده است اعلام وصول‌های غیر واقعی انجام شده است. 
مدیرکل مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک ایران با بیان اینکه گمرک با دو نفر از همکاران که اعلام وصول صوری انجام داده بودند برخورد کرده و پرونده آنان در هیات تخلفات اداری در حال رسیدگی است،تصریح کرد: اگر محرز شود که جرمی صورت گرفته عدم صلاحیت برای رسیدگی صادر و پرونده به مراجع قضایی ارجاع می‌شود.
زبیدی با اشاره به اینکه اوایل سال 94 با همکاری گمرک کرمانشاه و اهواز پرونده از حیث جعل و پلمب گمرکی و قاچاق به دادستان قصر شیرین کرمانشاه اعلام جرم شد،تاکید کرد: قبل از ورود دستگاه‌های نظارتی گمرک پرویز خان به این پرونده ورود کرده است و در حال حاضر دادستان برای انجام تحقیقات و بررسی بیشتر آن را در اختیار اداره کل اطلاعات کرمانشاه قرار داده تا تحقیقات انجام شود. 
وی با بیان اینکه ارزش الکل‌های اتلیت بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است گفت: خردادماه سال 94 اعلام جرم توسط گمرک پرویز خان و پس از آن شکایت گمرک از صاحبان کالا انجام شد.
زبیدی با بیان اینکه طبق مقررات 7 تا 10 برابر اصل ارزش کالا می‌توان جریمه صادر کرد یادآور شد: بنابراین بالغ بر 18 میلیارد و 400 میلیون تومان نسبت به اصل ارزش باید اعلام جریمه شود.

هیچ نظری موجود نیست: