نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ تیر ۲۲, سه‌شنبه


 
درمدارس فوتبال
تجاوز به بچه ها و نوجوان ها
به بهانه تربیت فوتبالیست 
 
 
 
 
علی حنطه سرمربی سابق استقلال اهواز می گوید:
تابستان خیلی از خانواده ها بچه های خودشان را به مدارس فوتبال می سپارند اما نمی دانند چه خطری در کمین فرزندانشان است. ای کاش هیات فوتبال استان ها قبل از دادن مجوز همانند استخدام ادارات دولتی پیشینه افراد را بررسی کند.
نیما نکیسا دروازبان سابق تیم ملی می گوید:
بحث تجاوز به بازیکنان نوجوان بحث تازه ای نیست. همانطور که خیلی ها از دست های پشت پرده در فوتبال خبر دارند از این موضوع هم خبر دارند، فقط نمی توانند بازگو کنند.
خانواده هایی که فرزندانشان را به این باشگاه می سپارند از واقعیت ها خبر ندارند.
کسانی این باشگاه ها را می گردانند که حتی مدرک مربیگری هم ندارند. همین افراد با پرسه زدن دور یک بازیکن بزرگ از اسم او برای تاسیس مدرسه فوتبال استفاده می کنند. ای کاش فدراسیون و هیات فوتبال استان ها نظارت بیشتری روی این مدارس و باشگاه ها داشته باشند.
غلام سرخه ای بازیکن سابق تیم ملی و مربی مدارس فوتبال می گوید:
باید اعتراف کنم که طبق شنیده ها چنین حرف هایی صحت دارد. حتی مادران برخی بازیکنان هم مورد تعرض برخی از مربیان قرار می گیرند. البته این موضوع مربوط به حالا نیست، سالیان سال است که این موضوع در فوتبال ما رخنه کرده اما جرات حرف زدن نیست.

هیچ نظری موجود نیست: