نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ تیر ۱۹, شنبه

موحدی‌کرمانی!بودجه هست ولی دزد هم فراوان است/ برخی مدیران بیش از 200 میلیون تومان حقوق می‌گیرند/ آیا مسئولان خواب بودند این همه دزدی شد؟

موحدی‌کرمانی

 غارتگر بیت‌المال بداند او یک «دزد» است، غارتگر بیت‌المال واقعاً یک دزد است و با دزدی اموال 80 میلیون ایرانی را به غارت می‌برد. 
950 نفر در این کشور غارت‌گری کردند، این رقم کمی نیست، 950 مدیر حقوقی بین 15 تا 50 میلیون تومان دریافت می‌کنند،‌ این افراد مدیران بخش‌های بانکی، بیمه‌ای و شرکت‌های دولتی بوده‌اند که رقم بالاتر از 50 میلیون تومان را هم شنیده‌ایم که عده‌ای از آنان دریافت کرده‌اند،‌حتی برخی مدیران رقم بیش از 200 میلیون تومان حقوق دریافت کرده‌اند، این افراد چه کسانی هستند که مثل زالو به این نظام چسبیده‌اند و خون ملت را می‌مکند و اجازه نمی‌دهند خون به مظلومان و محرومان مملکت برسد.
 می‌گویند بودجه نیست، نه، بودجه هست ولی در کنار بودجه‌های کلان، دزد فراوان هم هست، آیا مسئولان مربوطه خواب بودند؟ این همه غارت و دزدی انجام شد اما مسئولان خواب بودند؟ 950 مدیر حقوق 15 میلیون تا 50 میلیون تومان دریافت کردند،‌ اما مسئولان خواب بودند؟‌ اگر بیدار بودند آیا نمی‌شد جلوی این غارت‌گری و دزدی‌ها را گرفت؟ یک لایحه یا یک طرح ارائه می‌کردند تا جلوی این غارت‌گری‌ها با وضع مقررات و قوانین سخت گرفته می‌شد.

هیچ نظری موجود نیست: