نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ خرداد ۲۱, جمعه

دریافتی مدیر ارشدی به ناحق تا 230 میلیون میرسد!! درحکومت ولی فقيه!نائب امام زمان!جانشين پيغمبر!خاک عالم بر سرتان!

 مدیر یکی از سازمانهای دولتی 35 میلیون تومان در ماه دریافتی دارد،  من ضمن  وی برای خودش هر شش ماه 50 میلیون تومان کارانه مینویسد و در ماه 175 ساعت اضافه کاری درنظر میگیرد. یعنی دو شیفت کار میکند! (کار ماهانه 176 ساعت است). هشت روز بعد از آن قصه مدیر بیمه مرکزی رو شد و این ضربه ها به سرمایه اجتماعی همچنان ادامه دارد. حساسیت آقای جهانگیری در این موارد، امر مثبتی است که باید قدر شناخت.
3. اعتراض را در 13 خرداد پارسال طی نامه 6 نماینده اقتصادی به دکتر روحانی تکرار کردیم. در آذر ماه 94 در رسانه ها خطاب به دکتر هاشمی ارجمند پرسیدم : "معاون محترم شما یک روز در هفته در بیمارستان مشغول خدمت هستند و ماهانه ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان درآمد دارند. مگر ایشان چقدر در تولید ناخالص ملی نقش دارند که تصمیم دارید این حقوق را به ۲۰۰ میلیون تومان در ماه برسانید؟"
4 دریافتی مدیر ارشدی به ناحق تا 230 میلیون میرسد، تا پائین ترین سطح مدیریت، این اضافه پرداختی به نسبت ادامه خواهد یافت. به همین دلیل میتوان قویا حدس زد که میزان کل منابعی که ظالمانه نصیب دسته ای میشود آن قدر باشد که بتواند دریافتی نارسای بازنشستگان را جبران سازد. بازنشستگانی که دخلشان به خرجشانن نمیرسد،   
کشف اسامی مدیران آزمند و زیردستان همسنخشان و مبالغی که ظالمانه از کیسه مردم به حرام میخورند، وقت زیادی نمیخواهد، همت شما را می طلبد و کنار گذاشتن رودربایستی شرط توفیق است. 

هیچ نظری موجود نیست: