نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ خرداد ۱۳, پنجشنبه

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از توزیع 210 هزار بسته پذیرایی و 425 هزار بطری آب آشامیدنی

توزیع ۲۱۰ هزار بسته پذیرایی و ۴۲۵ هزار بطری آب میان زائرین
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از توزیع 210 هزار بسته پذیرایی و 425 هزار بطری آب آشامیدنی در میان زائرین امام راحل که در بیست و هفتمین خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ستاد  بیست و 
هفتمین سالگرد خمینی در شهرداری تهران، عبدالحسین رحیمی با اعلام این مطلب گفت: 210 هزار بسته پذیرایی شامل آب آشامیدنی، نان غنی شده، آبمیوه، چاقوی یکبار مصرف و یک بسته پنیر از روز قبل برگزاری  ارسال خواهد شد.
رحیمی افزود: امسال با توجه به سیاست‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای آماده سازی بسته‌های پذیرایی از کیسه‌های تجدیدپذیر که قابلیت بازیافت دارند، استفاده شده است. این بسته‌ها در ایستگاه‌های پذیرایی که در سطح پهنه‌های شهرداری تهران مشخص شده است توسط نیروهای مناطق 22 گانه شهرداری تهران که هریک مسئولیت یکی از پهنه‌ها را بر عهده دارند  توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به گرمی هوا تهیه 425 هزار بطری آب آشامیدنی علاوه بر بسته‌های پذیرایی یکی دیگر از تمهیدات این سازمان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به فعالیت روزانه 300 نفر از نیروهای این سازمان برای آماده سازی بسته‌های پذیرایی اشاره کرد و افزود: آماده سازی این بسته‌ها طی روزهای 10 (آماده سازی یک هزار بسته)،11 (آماده سازی 50 هزار بسته) و 12 خردادماه سال جاری (آماده سازی 150 هزار بسته) انجام شده است.

رحیمی ادامه داد: ارسال این بسته‌ها توسط 11 تریلی و هفت کامیون به صورت کاروانی از ساختمان شماره دو سازمان که محل آماده سازی بسته‌ها بوده  از صبح روز قبل برگزاری مراسم آغاز خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: