نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ اسفند ۱۶, یکشنبه


وقتی شبکه هایی  فارسی  حدود سه سال است که یک وبسایت آماتور آقای حسین قاضیان را به عنوان "موسسۀ معتبر سنجش افکار و آرای آمریکایی آی پز" به خورد خلق الله دادند، هیچ بعید نیست فردا پس فردا هم این نمایندۀ بچه باز مجلس را با چهارتا عنوانِ دهن پُرکن، به ملت حقنه کنند.




نادر قاضی پور نمایندۀ مردم ارومیه در نطق انتخاباتی خود، از روابط جنسیش با حجت الاسلام قدرت‌الله علیخانی نمایندۀ قزوین در دستشویی مجلس شورای اسلامی پرده برداشت. 
لازم به توضیح است که قدرت‌الله علیخانی نمایندۀ اصلاح طلب مجلس نیز تا پیش از نمایندگی، مسئولیت های متعددی از جمله فرماندهی کمیته انقلاب اسلامی و بازرسی کل نیروهای انتظامی (۶۹-۷۴) را عهده دار بوده. همچنین نادر قاضی پور نیز قبل از ورودش به مجلس فرمانده گردان توپخانه امام جعفر صادق (ع) تیپ یکم از طرف فرمانده لشگر ۳ نیروی مخصوص بوده است.

قاضی پور: قدرت‌الله علیخانی نماینده قزوین بود، قزوینی است، در مجلس همه از او می‌ترسند به یکی از نماینده‌های همشهری ما که قد کوتاهی هم داشت گفته بود بیا ببرمت یک شب مهمان من باش. یک روز رفته بودم جایی، گفتم شیخ کجاست؟ گفتند دستشویی، من هم رفتم دستشویی، دیدم همه جا را شسته و دستمال کاغذی گذاشته چون وسواس دارد، خم شد وضو بگیرد که […] بعد غش کرد افتاد روی زمین، در را باز کردم دیدم ۲۰ نفر به خاطر سر و صدای ما پشت در آمده‌اند. گفتم حاج آقا کمین زده بود کمین خورد! یک هفته به مجلس نیامد. بعد از یک هفته که مرا دید سر و صدا کرد و نمایندگان دورش جمع شدند. پهلویش را باز کرد گفت بیایید ببینید این فلان فلان شده چه بلایی سر من آورده است! ببینید کبود شده است. گفتم حاج آقا آن جای دیگرت را هم نشان بده! مجلس جای سوسول بازی نیست! به مجلس مرد بفرستید؛ حداقل کاری هم نکند آن یکی کار را بتواند بکند!


نویسنده: ر. فرخزاد

هیچ نظری موجود نیست: