نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۵ فروردین ۱, یکشنبه


تجمع در مقابل زندان اوین در تحویل سال نو و ممانعت مامورین و ضرب و شتم شرکت کنندگان

تجمع در مقابل زندان اوین در تحویل سال نو و ممانعت مامورین و ضرب و شتم شرکت کنندگان
كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 1فروردين: امروز 1فروردين 1395 نيم ساعت پيش از تحويل سال دكتر محمد ملكي و محمد نوري زاد مقابل درب ورودي زندان بودند.
چند تن از فعالين سياسي و مدني ديگر قصد پيوستن به آنها را داشتند كه ماموران لباس شخصي از ورود آنها به محول مقابل زندان جلوگيري كردند و تلاش در متفرق كردن آنها و گسترش تجمع داشتند.
دكتر ملكي و آقاي نوري زاد حدود ساعت 8 صبح برای دیدن بقیه نفرات که اجازه ورود پیدا نکرده بودند رفتند. مامورین نیروی انتظامی و امنیتی تجمع کنندگان را ضرب و شتم کردند و یکی از آنها بر صورت پدر زندانی سیاسی آتنا فرقدانی سیلی نواخت و یکی از جوانان را زیر مشت و لگد گرفت و او را بر زمین زد.  
همچنین این مأمور نيروي انتظامي به سمت دکتر فرهاد میثمی رفت و او را هل داد و با مشت و لگد وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.
آقای نوری زاد به سمتشان رفته و فریاد زد : شما نیم ساعت نمی توانید ما را تحمل کنید؟ روز عید ما را خراب کردید و رو به مأمورین کرده و گفت : شما اجازه ندارید دوستان ما را بزنید. و ضمن اشاره به دکتر میثمی، به مأمور لباس شخصی گفت این دوست من می تواند از شما شکایت کند. مأمور لباس شخصی با وقاحت گفت  برود شکایت بکند.
یکی از مامورین امنیتی که رئیس بقیه بود به محمد نوری زاد گفت: شما و دکتر ملکی باشید ولی اینها بروند، که قبول نکردند و گفتند: ما و دوستانمان با هم هستیم.
سپس همگی به سمت دیگر پل رفتند. در میان تجمع کنندگان خانم اکرم نقابی مادر سعید زینالی، خواهر شهرام فرج زاده، خانم معصومه دهقان همسر جناب عبدالفتاح سلطانی، چند نفر از شاگردان محمدعلی طاهری، دکتر فرهاد میثمی، پدر آتنا فرقدانی، و جمعی دیگر حضور داشتند. تجمع کنندگان در کنار هم رو به زندان اوین ایستادند و با دعاهای دکتر ملکی همراه شدند.
دکتر ملکی سخنانی همراه با دعا و نیایش ایراد کرد.

هیچ نظری موجود نیست: