نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ بهمن ۲۱, چهارشنبه

پلیس ایران: افزایش مصرف مواد مخدر در میان زنان تهدیدی بسیار جدی است

پلیس ایران: افزایش مصرف مواد مخدر در میان زنان تهدیدی بسیار جدی است

علی موید، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران گفته است: "آنچه که ما به طور روزانه به آن مواجه هستیم کاهش سن استفاده از مواد مخدر است که در این راستا باید به فکر فرهنگ سازی مناسب بود به خصوص در شهرهای دور افتاده و حاشیه شهرها این موضوع بیشتر است."
 
به گزارش خبرگزاری‌های ایران، آقای موید امروز ۲۰ بهمن ماه همچنین گفت که افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی در بین زنان از "معضلات نگران کننده" جامعه است.
به گفته آقای موید، گرایش زنان به مواد مخدر در حال افزایش و نگران کننده است، زیرا موجب فروپاشی بنیان خانواده می‌شود که این موضوع "تهدیدی بسیار جدی است."
 
براساس آمار ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران، سالی ۵۰۰ تن مواد مخدر در ایران مصرف می‌شود و متوسط سن آغاز اعتیاد در افراد، به ۱۵ سال رسیده است.
نسبت جنسیتی معتادان در ایران در حال تغییر است و درصد معتادان زن در سه سال گذشته از ۵ و ۲ دهم درصد به حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.
سال گذشته وزیر کشور ایران اعلام کرد که شیشه پر مصرف ترین ماده اعتیادآور مصرفی در این کشور است و در دو سه سال گذشته مصرف این ماده از ۳ و ۶ دهم درصد به ۲۲ درصد رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست: