نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آذر ۲۹, یکشنبه

یورش مأموران گارد ویژه به سالن 10 زندان رجایی شهر

مأموران ویژه گارد زندان رجایی شهر به سالن 10 این زندان موسوم به زندانیان اهل سنت یورش بردند...
ایران گلوبال- ظهرامروز مصادف با 28 آذر 94 مأموران ویژه گارد زندان رجایی شهر به سالن 10 این زندان موسوم به زندانیان اهل سنت یورش بردند.
به گزارش ایران گلوبال به نقل از بام، تعداد ماموران گارد ویژه و نیروهای یورش چیزی حدود 100 تا 150 نفر عنوان شده است و به گفته زندانیان ماموران با کلاه مخصوص، گاز اشک آور و باتوم به این بند حجوم برده و زندانیان اهل سنت محبوس در سالن 10 را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
بنا بر همین گزارش و به گفته زندانیان هیچ دلیل مشخصی برای این یورش وجود نداشته و ماموران با توهین، به هم ریختن لوازم زندگی محبوسین و ضرب و شتم آنها 42 نفر از زندانیان سنی محبوس در این سالن را به بند 7 موسوم به بند متادونی ها منتقل کرده اند.
به استناد گفته زندانیان تمامی منتقل شدگان زندانیان اهل سنتی هستند که حکم اعدام ندارند و آن دسته از زندانیان اهل سنت که در سالن 10 باقی مانده اند همگی زیر تیغ اعدام هستند.

منبع: 

زندان رجایی شهر

هیچ نظری موجود نیست: