نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آذر ۷, شنبه

انتشار تصاویری از دختر و داماد حسین الله کرم از فرماندهان لباس شخصی‌ها در ایران

20151127131935cropaaaUntitled-1
به گزارش ایرانشهر : با اینکه انتشار تصاویر فرزندان مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی پیش از این نیز خبر ساز شده است، اما این برای نخستین بار است که تعدادی از تصاویر خصوصی دختر حسین الله کرم بدون داشتن حجاب منتشر می شود که پدر او برای رعایت حجاب اجباری در ایران بارها مردم را مورد ضرب وشتم قرار داده است.
تصاویر منتشر شده از شمیم دختر حسین الله کرم، او را در یک بندر اروپایی، مهمانی فارغ التحصیلی از یک دانشگاه در خارج از ایران و نیز در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا نشان می‌دهد. وجه مشخص این تصاویر آن است که دختر این مقام شبه نظامی در جمهوری اسلامی، بدون رعایت حجابی که پدرش برای تحمیل آن به دختران ایران بارها از خشونت استفاده کرده است، ظاهر شده‌است.
خانم الله کرم در این تصاویر در حال در دست داشتن گیلاس نوشیدنی، رقص و استفاده از لباس‌های کوتاه دیده می‌شود. این مواد در ایران جرم شناخته شده و مرتکب شدن به آن می‌تواند با مجازات شلاق و زندان همراه باشد.
حسین الله کرم از فعالان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس کنونی شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله است. وی در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی به عنوان عامل اصلی گروه موسوم به فشار در خدمت رژیم اسلامی بود و در دو دوره انتخابات در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸ از محمود احمدی نژاد حمایت کرد.
الله کرم به دلیل نقش گسترده‌ای که در سرکوب مردم بعد از انتخابات ۱۳۸۸ و در جریان جنبش سبز داشت، در سال ۱۳۹۰ خورشیدی از سوی اتحادیه اروپا در لیست تحریم‌ها قرار گرفت. بر اساس این تحریم کلیه دارایی‌های او در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بلوکه شد. در آن زمان او گفته بود که حتی یک پاپاسی در خارج از ایران ندارد، اما انتشارتصاویر دختر و داماد او در اروپا و آمریکا و نوع زندگی اشرافی آنها نشان می‌دهد، تحریم‌های اتحادیه اروپا به جا بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: