نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ آبان ۳۰, شنبه

بازداشت تعدادی از شهروندان معترض در مقابل زندان اوین

Akram-neghabi-saeed-Zeinali-sahamnews-e1448101628787.jpg
در تجمع صبح روز شنبه مقابل زندان اوین، تعدادی ازفعالان و معترضین تجمع کننده بازداشت شدند.
به گزارش «آمدنیوز»، تجمع اعتراضی شهروندان در مقابل زندان اوین که با هجوم تعداد زیادی از ماموران لباس شخصی و نیروهای انتظامی همراه بود، به دستگیری تعدای از افراد معترض از جمله مادر زندانی سیاسی امید علی‌شناس و پدر سعید زینالی و هم‌چنین تعدای از شاگردان دکتر محمدعلی طاهری انجامید.
یکی از منابع خبری «آمدنیوز» هم گزارش داده است که پدر سعید زینالی هنگام بازداشت، از این‌که بالاخره بعد از سپری شدن ۱۷ سال کسی صدای او را شنیده اظهار خوشحالی کرده است و اظهار داشته شاید این بار بتوانیم جوابی برای گمشده خویش پیدا کنیم.
به گفته یکی از شهروندان معترض حاضر در مقابل زندان اوین، ماموران امنیتی به قصد برخورد شدید به خیابان آمده بودند و پس از بازداشت تعدادی از افراد، دکتر محمد نوری‌زاد و دکتر ملکی برای پیوستن به دستگیرشدگان تلاش کردند که سوار ماشین «ون» نیروهای انتظامی بشوند که با ممانعت از سوی ماموران امنیتی مواجه شده و موفق به این کار نشدند.
گفتنی است که ماموران امنیتی هنگام صحبت پدر سعید زینالی با دستگاه تلفن موبایل، به وی با صدای بلند پرخاش‌گری و دستگاه موبایل وی را ضبط و خاموش کرده‌اند، درعین حال از سرنوشت وی و سایر بازداشت شدگان اطلاعی در دست نمی باشد.

بنا به گزارش خبرنگار «آمدنیوز»، بازداشت شدگان به زندان اوین منتقل شده‌اند. تا لحظه تنظیم خبر تعداد و اسامی دقیق بازداشت شدگان در دسترس نمی‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست: