نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ مهر ۲۸, سه‌شنبه

ادعاهای تکراری و مشمئز کننده مریم رجوی در باره حقوق بشر و دموکراسی فرقه رجویه
رضا گوران

مریم رجوی رئیس جمهور خودخوانده مادام‌العمر در یک نمایش کمدی دیگر به مناسبت روز جهانی لغو اعدام سخنان تکراری بیان کرده است. وی از جمله گفت: «ما درپی نظم تازه‌ يی هستيم براساس آزادی، دموكراسی و برابری» او همچنین ادعا کرد: طرح ما برای آینده ایران، پی‌‌ريزی يك قضايية مستقل و  پويا و آزاد است. طرح ما دفاع از ارزشهای دموكراتيك و آزادی، برابری و حريم زندگی خصوصی آحاد مردم است. طرحی كه در آن هيچ كس خودسرانه دستگير نمی شود، شكنجه ممنوع است. از هيچ متهمی حق دفاع و داشتن وكيل سلب نمی شود،اصل برائت محترم شمرده می‌شود و هيچ كس و به خصوص هيچ زنی در برابر خشونت و تعدی و نقض آزادی از دسترسی به عدالت محروم نيست.
خوانندگان محترم بهتر از من می دانند که در این جهان ممکن است آدمها و سازمانها تغییر کنند اما اگر تغییر واقعی باشد حتما که با نقد و انتقاد به گذشته شان می باشد و دست خود را در جنایاتی که کرده اند رو می کنند . اما دلقکهایی مثل مریم رجوی فکر می کنند دموکراسی و حقوق بشر هم آش نذری است که هرکسی از راه میرسد آنرا هم بزند خداوند عالمیان همه گناهانشان را پاک و مطهر می کند و بعدا میتوانند مثل یک نوزاد کارشان را شروع کنند . برای یادآوری به این دروغگویان کم حافظه شاید بیان اندکی از جنایاتی که مرتکب شده‌اند بد نباشد.
برای نشان دادن میزان حقانیت ادعاهای این خانم که با چهره ای بزک کرده و لباسهای فاخر رنگارنگ با همسر فراریش طوری روی سن سالن اجتماعات در برابر رزمندگان اسیر پدیدار می گشت که گویا ملکه جهانست ....و از رزمندگان سرکوب شده طلبکاری می کرد که چرا رژیم را سرنگون نمی کنند تا مسعود رجوی بر تخت سلطنت تکیه کند این نوشته را تنظیم و انتشار می‌دهم تا خلق قهرمان آگاه شوند و بدانند این خانم و آقا در پی چه نظم تازه ای برای مردم ایران هستند و منظورآنها از آزادی و دموکراسی و برابری چیست؟!
چرا که بیش از سه دهه در قرارگاههای مختلف سازمان درعراق حکومت مافوق دموکراتیک برقرار کرده بودند که به اختصار با تصاویر در زیرتشریح گردیده است.


هیچ نظری موجود نیست: