نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ مرداد ۳۰, جمعه

ربیعی: هر 5 دقیقه یک نفر به جمعیت بیکار کشور افزوده می شود
 10 میلیون نفر در کشور تحت‌پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند که اغلب کم درآمد و حاشیه نشین هستند.
 علی ربیعی امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان، گفت: در زمان جنگ رزمندگان همرزمانشان را هول می دادند تا تیر به جان خودشان بخورد و امیدواریم امروز کسی دیگری را هول ندهد تا خودش را بالا بکشد.

ربیعی تاکید کرد: سیاست صدقه ای سیاست رفاهی نیست و دولت یازدهم بنا ندارد که در یک جیب مردم یارانه بریزد و با تورم دوباره آن پول را از جیب دیگر بیرون بکشد. ایجاد اشتغال به مردم کمک می کند، نه پول های ناچیزی که به حساب مردم ریخته می شود.

وزیرکار و رفاه اجتماعی از تحت پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت 10 میلیون نفر در کشور خبر داد وگفت: غالب این جمعیت حاشیه نشین و کم درآمد هستند. بهبود وضعیت دفترچه های سلامت و بهتر شدن وضعیت اوراق بهاددار روندی است که دولت پیشرفت آن را متوقف نخواهد کرد.

وی گفت: هر پنج دقیقه یک نفر به جمعیت بیکار کشور افزوده می شود و باید هر سال برای 800 هزار نفر شغل ایجاد کرد و این آمار یعنی از همه ظرفیت ها و توان باید به نحو احسن استفاده کرد.

هیچ نظری موجود نیست: