نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ تیر ۱۹, جمعه

فقط دوازده خط و نیم .شماره19. در باره «تیمور نبی» پیغمبر اخیر الظهور در تاجیکستان و رعایت انصاف 
اسماعیل وفا یغمایی


«فقط دوازده خط و نیم» یاداشتکهائی است که از این پس در دوازده خط و نیم و گاهی بیشترک مینویسم. اینها تجربیات و باورهای من پس از سی سال تلاش تئوریک وچهل سال آوارگی و مبارزه و تجربیات عملی است. میتوانید بخوانید بپذیرید یا نپذیرید ولی تاکید میکنم هریک از این دوازده خط و نیمها حاصل روزها کار و تلاش است،حاصل دردها و عرقریزان روح است و اندیشه در حد توان من. قصد من توضیح نیست تلنگر زدنست برای اینکه خودتان ادامه دهید. اگر فرصت دارید کمی به این دوازده خط و نیمها بیندیشید. بقولی بی ضرر نیست  .اسماعیل وفا یغمائی
 
 در باره تیمور نبی و رعایت انصاف و حقوق بشر
رسانه ها اعلام کرده اند که پیامبر جدیدی بنام تیمور نبی در تاجیکستان ظهور کرده که توسط ماموران دستگیر شده و زندانی شده است . در این لینک ببینید( تیمور نبی)
در جهانی که رسما امام جمعه قم اعلام میکند ولی فقیه جمهوری اسلامی موقع خروج از بطن مادر یاعلی گفته است!(لینکیا علی گفتن علی خامنه ای هنگام تولد)و تعداد سه هزار امام زمان در ایران در زندانند در این لینک ببینید(ظهور ۳ هزار مدعی دروغین امام زمان!)و تعداد زیادی زنان که مدعی همسری امام زمان هستند در زندان به سر میبرند (لینکزنی که مدعی همسری امام زمان (عج) بود دستگیر شد) ظهور تیمور نبی چندان عجیب نیست

 نخست برای تعیین تکلیف سه هزار امام زمان و عیالات
فقیر میخواهم در باره تیمور نبی بنویسم ولی قبل از آن برای تعیین تکلیف ان سه هزار امام زمان میخواهم مسئولین مربوطه را به این احادیث و امثالهم راهنمائی و راهکار را به آنها نشان بدهم .

در کتاب انوار الولایه تالیف مرحوم مولا زین العابدین گلپایگانی که از علمای قرن سیزدهم آمده است:
« ليس في بول الأئمه و غائطهم استخباث و لا نتن و لا قذارة، بل هما كالمسك الأذفر، بل من شرب بولهم و غائطهم و دمهم يحرم الله عليه النار و استوجب دخول الجنه (انوار الولایه/ص440)

در ادرار و مدفوع امامان نه پلیدی وجود دارد و نه گندی و چرکی، بلکه آن دو(ادرار و مدفوع) مانند مشک بسیار خوشبو هستند؛ اما هر کس که ادرار، مدفوع و خون آنان بنوشد الله آتش جهنم را بر او حرام می‌گرداند و دخول بهشت بر او واجب می‌شود. »

می بینید با نوش جان کردن شاش و گه و خون چگونه براحتی میشد به بهشت رفت و ما نبودیم و فرصت از دست رفت ولی در این فاصله بطور معنوی میتوان همین کارها را کرد و به بهشت رفت!..
پس ای مومنان گفته اند: 
کلوا واشربوا ولا تسرفوا
بخورید و بیاشامید و اسراف نکنید!
و من میگویم در این رابطه:
چه خوش گفت یغمائی پاکزاد
که رحمت به فردوسی پاک باد
کلوا واشربوا را پسر گوش کن
ولا تسرفوا را فراموش کن
بخور تا توانی تو مدفوع و شاش
که هرکس خورد پس بهشت است جاش
خوشا خوردن گه به شوق بهشت
که زیبای زیباست، هرگز نه زشت
همان به که ای مومنان گه خورید
که ره رو بسوی جهنم برید
همچنین در اصول کافی از کتابهای معتبر احادیث شیعه از قول سه امام معصوم روایت شده است.
در روایتی از امام صادق منقول است که شخصی از ایشان پرسید:
 بزرگترین نشانه‌ی امام معصوم چیست و ما چگونه امام زمان خویش را از مدعیان دروغین امامت تمیز دهیم؟
 ایشان فرمودند:
 اگر سائل از مردم عادی باشد بهترین شیوه غایط‌آزمائی می‌باشد؛ 
سائل پرسید: 
منظور شما از غایط آزمائی چیست؟ 
ایشان فرمودند: 
از مدعی بخواهد که اندکی از غایط خویش را در حقیبه‌ای(قوطی کوچک) قرار دهند، اگر حقیبه بوی مشک داد به یقین صاحب آن غایط امام معصوم می‌باشند؛ زیرا الله تعالی اراده فرموده است که بوی غایط ما رائحه مشک و عنبر باشد.
 در روایت دیگری شخصی نزد امام نقی رفتند و از ایشان پرسیدند: در زمان غیبت امام مهدی آیا مواردی که بر امام زمان جاری است بر نواب ایشان نیز جاری می‌باشد؟ ایشان فرمودند:
بله جاری می‌باشد ولی با اندکی تفاوت.
سؤال کننده پرسید:
تفاوت در چیست؟
ایشان فرمودند:
غایط نواب ایشان بوی عطر گل یاس دارد جز یکی از نوابشان. سائل پرسید: نام آن نائب چیست؟ ایشان فرمودند: السید الخراسانی. سائل پرسید: غایط ایشان چگونه بوئی دارد؟ امام فرمودند: بوی تمر هندی...
در روایت دیگری از امام تقی منقول است که :
بهترین روش برای مردمی که در زمان غیبت امام دوازدهم بسر ببرند اختبار المدفوع می‌باشد؛ زیرا که مدفوع ما بوی مشک دارد.
(اصول کافی/کتاب الحجه/باب موالید الائمه)
حال با توجه به این رهنمودها مسئولان زندان براحتی میتوانندبر پایه احادیث معتبر اسلامی از اصول کافی مطابق با دستورالعمل زیر اقدام کنند:
1.چوبی به اندازه تهیه کنید.
2. چوب را را بخوبی چرب نموده تا اندکی در ماتحت مدعیان فرو کنند.
3.  چوب را در اورده و آن را بو نمایند.
و بدینوسیله ساده مدعی دروغین را تشخیص دهند و این شانس را داشته باشند که در صورت احساس بوی عنبر پس از عذر خواهی  مقداری از مدفوع را سریعا خورده و به جاودانگی دست یابند.

و اما در باره تیمور نبی
 این جناب تیمور نبی 
*مثل اکثر پیامبران پس از ادعای پیامبری دستگیر شده است.
* مثل تمام پیامبران ادعاهای عجیب و غریب و آسمانی دارد.
* مثل اکثر پیامبران تعداد زیادی زن دارد.
مثل اکثر پیامبران در سن شصت و پنجسالگی قوای بدنی مخصوص خود را  به حول و قوه الهی  حفظ کرده  .
* مثل تمام پیامبران عوام او را درک میکنند .
* ایشان متهم است که آموزش فرزندان را ممنوع، توهین به اجساد مردگان و تخریب گور، تصرف زمین و اخاذی را مشروع اعلام فرموده.احتمالا چنین کارهائی در گذشته هم وجود داشته است!!
*تیمور نبی همچنان همزمان خود را مهدی آخر الزمان دانسته است(در این رابطه میتوان ازمایش غائط آزمائی را بکار بست)
تیمور نبی کارهای دیگری هم کرده است که خودتان میتوانید بخوانید ولی من در این ماه مبارک رمضان  میخواهم انصاف داشته باشیم، واقعا انصاف داشته باشیم و نه بر اثر خیالات و تصورات و تبلیغات بلکه با تکیه بر واقعیات تاریخ و زندگی و کارکرد مکاتب سایر پیامبران بخصوص در سرزمینهای  مقدس اسلامی و بخصوص در خاورمیانه و همین ایران عزیز خودمان به حق داوری کنیم واو را در کنار سایر پیامبران بحق بنشانیم و ببینیم انصافا  آیا:
خطر و کارکردهای این تیمور نبی مادر مرده دستگیر شده و به زندان انداخته در عالم واقعیت بیشتر است یا دیگران که تبلیغ گه خوردن را برای رسیدن به بهشت مینمایند.و افکار و اندیشه های او خطرناکتر است یا دیگران! 
داوری منصفانه ما میتواند رهگشای شناختی نوین باشد و نیز بنده دچار این شک هستم که این تیمور نبی اگر دو هزار سال قبل متولد شده بود ای بسا موفق شده بود والان بنده هم پیرو او بودم، و هزاران کتاب و رساله و نیز تمدنی گسترده با تکیه به او پدید آمده بودو در ایران هزاران سید تیموری داشتیم که مثل او دستار آبی بر سر میپیچیدند وخیلیها از بطن مادر که خارج میشدند یا تیمور میگفتند!!و ای بسا روی پرچم داعش بجای نام پیامبر عظیم الشان اسلام نام او در کنار الله نقش میبست. پس سپاس خدا را که انزمان متولد نشد و ما مجبور نشدیم بجای صلوات بر محمد و ال محمد صلوات بر تیمور و آل تیمور بفرستیم با سلام به صد و بیست و چهار هزار پیامبر و با آرزوی هدایت این بنده خدا تیمور نبی!!و قبول نماز و روزه مومنین و مومنات و مسلمین و مسلمات. صلوات بلند ختم بفرمائید و مطمئن باشید ملت عزیز ما بمدداین زیر ساختهای ایدئولوژیک ناب توحیدی  که در بخش امام زمان به آن اشاره شد  هم به جامعه امام زمان راه خواهد یافت و هم به جامعه بی طبقه توحیدی.
و نیز بعنوان حرف غیر جدی از حقیر توجه داشته باشید دیوارهای جهان کهن،جهان قرنها دروغ و خرافه و خفت و باورهای مقدس حول گندابهای متعفن آخوندی و شبه آخوندیچپ نما در حال لرزیدن است نهراسیم و برای فرو ریختن این دیوارها که منادیان مکتبی اش در پناه همین دیوارها پیروان را حتی «به خوردن گه»  یا «استفراغ خشکیده خواندن هم در جلسات تیغ و طلاق  و به لجن کشاندن عشق این بزرگترین شاخص انسان بودن» تبلیغ میکنند  نیرویمان را هماهنگ کنیم و اگر واقعاخدا جوئیم با خرد کردن خدایان دروغین و بتهائی که مشتی بیابانگرد از زمین به اسمان فرستادند به پهنه ای پا گذاریم که خدا خداست، خدائی به عظمت این جهان و فارغ از این عنکبوت خون اشام تار بسته بر اسمانها و اندیشه های ما قابل رویت است و انسان و طبیعت حرمت دارند و در یگانگی با آن راز زیبا موجودیت خود را پاس دارند. پس به پیش و نیز صلوات یادمان نرود:
اللهم صل علی تیمور  ببخشید !! محمد و ال محمد.
هشتم ژوئیه 2015 میلادی


هیچ نظری موجود نیست: