نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ تیر ۱۰, چهارشنبه

در دوران احمدی نژاد 35 میلیارد دلار سپرده بانک مرکزی ریخته شده به حساب شرکت "نیکو"

در دوران احمدی نژاد
35 میلیارد دلار سپرده بانک مرکزی
ریخته شده به حساب شرکت "نیکو" 
 
 
 
 

اکبر ترکان مشاور ارشد روحانی و سرپرست مناطق آزاد اقتصادی که در دولت احمدی نژاد بزرگترین دزدی ها و اختلاس ها در آنجا صورت گرفت، در مراسمی که به مناسبت ۲۴ خرداد سالروز انتخابات ریاست‌جمهوری با عنوان «طلوع امید» در آمفی تئاتر سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شده بود گفت:
بنا نیست اگر عده‌ای شلوغ کردند رای آن‌ها (در انتخاباتی که اسفند ماه برگزار می شود) چند برابر شود زیرا ویژگی صندوق انتخابات این است که هر کس یک رای دارد. چه برای کسانی که هیاهو می‌کنند و چه برای افرادی که آرام و بی‌صدا هستند.
کشور هنوز در شرایط تحریم به سر می برد لذا برنامه ریزی‌ها بر مبنای سناریوی تحریم پیش می رود ولی مذاکرات هسته‌ای ادامه پیدا خواهد کرد و بعد از برداشته شدن تحریم‌ها برنامه‌های جایگزینی برای اداره دولت تهیه می شود.
اندوه‌های بیشماری از دولت‌ قبل به جای مانده است. برخی از این اندوه‌ها به صورت کوهی از یخ مخفی است به طوری‌که بدهی‌های دولت از سال گذشته به سیستم بانکی کشور اضافه می‌شوند و دولت قبلی هزار هزار میلیارد تومان٬ اوراق مشارکت فروخته است حال این اوراق سررسید شده‌اند.
بدهی‌های ناشی از فروش اوراق مشارکت و سررسید شدن آن‌ها از دولت قبلی به بانک‌ها حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان است.
اخیرا متوجه شده‌ایم ۳۵ میلیارد دلار از سپرده‌های بانک مرکزی نزد شرکت نیکو که از زیر مجموعه‌های شرکت نفت بوده قرار دارد و حجم گرفتاری‌های پیچیده‌ای از این محل ایجاد شده است. بدهی دولت قبلی به سایر بانک‌ها نیز حدود ۱۲ میلیارد دلار بوده که در مجموع دولت قبلی۴۷ میلیارد دلار بدهی برای وزارت نفت تراشیده است.

هیچ نظری موجود نیست: