نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

این قتل عام است، چرا دنیا با صبر نظاره می‌کند؟ هنوز به مادرش نگفته‌ایم، فردا اعدام می‌شود!


اصغر امیری یکی از منتقل شدگان به سلول انفرادی است. امروز شنبه اورا به همراه ۷ جوان دیگر برده‌اند تا آن‌ها را بکشند. نباید سکوت کرد، نباید کنار آمد، نباید عادت کرد. به این جنایات حکومت داعش در ایران اعتراض کنیم!
امروز شنبه نیز چند جوان را برای کشتن از بقیه جدا کرده و به سلول انفرادی بردند. در این ساعات و دقایقی که در مورد این فاجعه حرف می‌زنیم حداقل ۸ نفر در سلول انفرادی ثانیه شماری می‌کنند و از وحشت طناب دار بر خود می‌لرزند.اصغر امیری
به گزارش دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام صبح امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱٣۹۴ در ندامتگاه مرکزی کرج ۸ زندانی جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شدند.
سعید پورمحمدی از سالن ۵ امید محمدی دارانی، حسین توکلی و اصغر امیری از سالن ۲ سید باقرخان محمدی از سالن ۴ زندانیانی هستند که اسامی آن‌ها برای دبیرخانه کمیته بین‌المللی علیه اعدام مشخص‌شده است.
با تعدادی از خانواده‌های محکومین به اعدام حرف زدیم و انتظار همه آن‌ها این است که ما کاری بکنیم، جان عزیزان آن‌ها در خطر است و یکی از افراد خانواده منتقل شدگان به سلول انفرادی می‌گفت: با اعدام هر یک نفر حداقل ۱۰ خانواده نابود می‌شوند. چرا اعتراضات گسترده را شاهد نیستیم؟
این فاجعه است، این رفتار مشمئز کننده و وقیحانه جمهوری اسلامی باید با نفرت و انزجار و خشم و اعتراض زیادی روبرو شود.
این خواست صدها و صدها محکوم به اعدام است که روزانه با کابوس جدا شدن از بقیه و انتقال به سلول انفرادی و طناب دار و با کابوس اعدام شدن شب را به روز می‌رسانند.
از طرف خانواده محکومین به اعدام، اعلام می‌کنیم که این وظیفه همه انسان‌ها است که به این موج آدمکشی حکومت اسلامی اعتراض کنند.
سازمان ملل و یا اتحادیه اروپا را باید تحت فشار گذاشت تا قفل سکوت در مورد این جنایات را شکسته و نه فقط این اعدام‌ها را محکوم کنند بلکه اعلام کنند با ادامه یافتن اعدام‌ها، جمهوری جنایت پیشه اسلامی را تنبیه خواهند کرد. روابط سیاسی با این حکومت را قطع کرده و یا سفارت‌خانه‌هایش را می‌بندند.
احزاب سیاسی و مخالفین حکومت اسلامی و همه ایرانیان در خارج از کشور موظف‌اند به این جنایات وحشیانه اعتراض کنند. روزی حداقل ۱۰ نفر را می‌کشند تا زنده بمانند و بچاپند. از اول ژانویه تا کنون جمهوری اسلامی ایران نزدیک به ۴۰۰ نفر را اعدام کرده است و این روند بعد از توافق کذایی لوزان، افزایش بسیار بیشتری یافته است.
به اعدام‌ها در ایران اعتراض کنیم. نگذاریم بیش از این جوانان را قربانی کنند!
کمیته بین‌المللی علیه اعدام

هیچ نظری موجود نیست: