نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ خرداد ۱, جمعه

ا ۲۲۰۰ کودک و نوجوان در زندانهای خامنه‌ای

 حکومت آخوندی برای جلوگیری از سرنگونی حتمی و اعترضات و تجمعات و عدم توان در حل مسائل روزانه مردم، دست به دستگیری و شکنجه و زندان می زند.
مشکلش مردم و سرپرستی خانواده های دستگیر شدگان نیست. بلکه فقط بتواند هرچه بیشتر از این مردم فقیر جیب خودش را پر کند.
یکی از این دردها همان کودکانی است که در زندان بسر می برند یعنی در بین همه کسانیکه بقول خودش قاچاچی مواد مخدر هستند و کار خلاف انجام داده اند بزرگ می شوند. رشد می کنند و تربیت می شوند. حال با چه تربیتی و با چه درسی و با چه تغذیه ای درست آنهم در سنی که کودکان و نوجوانان بیشتر از هر چیز نیاز به عاطفه و تربیت و تغذیه درست دارند.
درخبرگزاری برنا ۳۰اردیبهشت نوشته است:‌
یک کارگزار حکومتی در سازمان زندانها طی سخنانی با اشاره به آمار زندانیان نوجوان و کودکان در رژیم آخوندی از نگهداری «۲ هزار و ۲۰۰ مجرم زیر ۱۸ سال در کانون های به اصلاح و تربیت کشور» خبر داد.
بنابراین گزارش: «وی با بیان اینکه ۹۷ درصد از زندانیان کشور مرد هستند گفت: ۹۱ ونیم درصد از زندانیان گیلان به علت ارتکاب به جرائم عمد زندانی شده اند». 
به گفته این کارگزار حکومت: «۶۷ درصد از زندانیان گیلان متاهل بوده ومیانگین سنی شان ۳۷ سال است».
 همچنین در تاریخ ۱۶ اردیبهشت یک کارگزار رژیم بنامشهیندخت مولاوردی معاون روحانی در ارتباط با شرایط  زندانیان زن  در خبرگزاری ایسنا از قول او نوشت:  حدود ۲۰۰ کودک همراه مادرانشان، در زندانهای رژیم ایران هستند. که از میان آنها ۲۰ کودک در ندامتگاه شهرری زندگی می‌کنند.

د
  

هیچ نظری موجود نیست: