نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۴ فروردین ۱۲, چهارشنبه



تصاویرضدانسانی سنگسارکردن درموصل عراق توسط داعش و اشاره به سرنخ آن

تصاویرضدانسانی  سنگسارکردن درموصل عراق توسط داعش و اشاره به سرنخ آن  11 فروردین -94

سنگسار یا زجر کش کردن انسان ها و یا حکم قطع اندام عمل دست وپا و انگشتان وکور کردن، عمل شنیع و وحشیانه ضد انسانی و به شدت محکوم است.
اما با دیدن تصاویر ضمیمه شده بدون تعصب ملی گرایی صوری و نژادی و نگرانی از بیان موضع واقع بینانه و حقیقت گویی، به بینید و خودتان بگویید در 36 سال گذشته در کدامین کشور مدعی حکومت دینی مشابه چنین صحنه های ضد انسانی رخ داد .سپس خبر نوشتاری یا تصویری سنگسار کردن را  شنیده و دیده اید که چگونه متهمان نگون بخت در ملأعام باپرتاب سنگ ها ذره ذره  زجر کش می شدند و جان می دادند؟ مگر جز در حکومت  ولایت فقیه ایران اشغال شده بوده است؟
بنابراین وقتی گفته می شود که رژیم ولایت مطلقه فقیه پدرخوانده ی داعش است درست گفته می شود . زیرا این تفکر ارتجاعی و به غایت وحشیانه و ضد انسانی زجرکش کردن زنان ومردان متهم به زنا وفحشا در ملأ عام به عنوان عبرت یا زهرچشم گرفتن از مخالفان وناراضیان از رژیم بربرمنش وتاریک اندیش ولایت فقیه حاکم بر ایران به کشورهای سوریه وعراق صادر شده و از سوی داعش اجرا می شود . برای اینکه قبل از صدور تروریسم وبنیادگرایی ارتجاعی و بحران جنگ افروزی خمینی و جانشین وی وپاسداران به برون مرز و مداخله گری در امورداخلی کشورهای منطقه وهمسایه همچون سوریه وعراق  و افغانستان و یمن .... خبر واثری از القاعده و داعش و امثالهم و چنین اقدامات ضد انسانی سنگسار کردن در کار نبود. 
لذا بدون شک  این سوغاتی شوم بغایت وحشیانه و ضد انسانی سنگسار کردن و قطع اندام انسان ها، محصول ودستآورد صادراتی رژیم پدرخوانده ی داعش وبانکدار جهانی تروریست ولایت فقیه حاکم برایران است که دین راابزار اهداف پلید وجنایات ضد انسانی کرده است . برای اینکه  از سوی محمدجواد لاری جانی که رییس خودخود خوانده ی سازمان حقوق بشر اسلامی دستگاه فاسد قضایی است آشکارا از احکام قصاص وسنگسار و قطع اندام و دار زدن در ملأ عام  باعنوان اجرای احکام اسلامی دفاع وحمایت می کند . بدتراینکه طلبکارانه سایرکشورهای غربی را متهم به نقض حقوق بشر می کند که چرا الگوی شان حقوق بشر اسلامی- قضایی رژیم بربرمنش تاریک اندیش ولایت فقیه نیست؟
 متأسفانه بدلیل نه  سکوت سیاست مماشات گران جهانی که ترغیب وتشویق شان از رژیم رکوردارجهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر  که به خاطر فروش تسلیحات وغارت منابع نفتی وذخایر گازی کشورهای منطقه بوده که موجب رشد وگسترش افکار پوسیده ی ارتجاعی ضد بشری خمینی وخامنه ای ومشتقات بس خطرناک شاخک های طالبان والقاعده وداعش وبوکوحرام در منطقه  خاورمیانه و آفریقا شده است.
 چون نگاه کنید در سوریه وعراق و یمن وافغانستان و لبنان و بحرین و لیبی و نیجریه ... چه می گذرد؟ مگر می توان منکر نفوذ وحضور مستقیم وغیر مستقیم پاسداران به ویژه سپاه قدس وعوامل داخلی شان همچون حزب الشیطان لبنان وحوثی ها وانصار الله و....  وناامن و بی ثباتی کشور ها ومنطقه شد؟
بهرحال سئوال است  نقش حضور سپاه قدس در عراق وناامن وبی ثبات کردنش چه بوده است؟ همانگونه که سئوال است نقش فتنه و توطئه وجنگ افروزی وناامن وبی ثباتی منطقه از سوی سپاه قدس وحزب الشیطان لبنان وحماس وجهاد اسلامی فلسطین وحتی همکاری با طالبان والقاعده در افغانستان برای اقدامات تروریستی در افغانستان وعربستان و خلاصه پیدایش داعش چه بوده است؟
مگر در حاکمیت آخوندها وپاسداران در ایران احکام قطع دست وانگشتان و پای محرومان متهم به دزدی و کور کردن چشم با عنوان قصاص و دار زدن متهمان سارق مسلح  و... در ملأ عام اجرا نمی شود؟ مگر احکام سنگسار زن ومرد در ملأ عام اجرا نشده است؟ خوب دیگر جای ابهامی باقی نمی ماند که سرنخ جنایات ضد انسانی از جمله سنگسار کردن توسط داعش کجاست؟
البته با رندی برای  پاک کردن صورت مسأله و رد گم کردن گزارش خبرهای تصویری دررسانه های خبری رژیم داعشی ولایت فقیه بازتاب داده می شود تا وانمود شود چنین اقدامات وحشیانه ضد انسانی نه در خلافت داعشی ولایت فقیه سابقه نداشته که مخالف می باشد.
(تصاویر) سنگسار شهروند عراقی توسط داعش

(تصاویر) سنگسار شهروند عراقی توسط داعش

(تصاویر) سنگسار شهروند عراقی توسط داعش

(تصاویر) سنگسار شهروند عراقی توسط داعش

(تصاویر) سنگسار شهروند عراقی توسط داعش
(تصاویر) سنگسار شهروند عراقی توسط داعش
(تصاویر) سنگسار شهروند عراقی توسط داعش 
تصاویر سنگسار شهروند عراقی درموصل توسط داعش و سرنخ پیدایش آن  11 فروردین -94
عناصر گروه تروریستی داعش روز یکشنبه یک مرد عراقی را در موصل سنگسار کردندبه گزارش ابنا، این گروه تروریستی در یکی از جدیدترین جنایات خود در موصل مرکز استان نینوا که آن‌را ولایت نینوا نامیده یک جوان عراقی را به سنگسار محکوم کرده و به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل رسانددر تصاویر منتشر شده از این جنایت صدها نفر از مردم موصل در یکی از خیابان‌های این شهر تجمع کرده و تروریست‌های داعش بر خلاف تمامی معیارهای اسلامی در اثبات جرم، بدون شهادت شهود و نظر قاضی عادل، متهم را سنگسار کردند.  در این جنایت، تروریست‌های بی‌رحم داعش درحالیکه دستان آن مرد را بسته بودند، به جان او افتادند و وی را تا حد مرگ با سنگ‌هایی به اندازه تکه آجر سنگسار کرده و به قتل رساندندتظاهر به اجرای حدود الهی، به ویژه حد زنا از سوی داعش در حالی است که تا کنون ده‌ها نمونه از جدول‌های زمان‌بندی و برنامه شرم‌آور جهاد نکاح سران داعش با زنان و دختران فریب خورده و اسیر دست تروریست‌ها، منتشر شده و مشخص است که داعشی‌ها با این اقدامات وحشیانه، جز تمسخر احکام الهی و زیر سؤال بردن آموزه‌های اسلامی، هدفی ندارندمزدوران داعش برای جلوگیری از هرگونه اعتراض و مقاومت مردمی در مناطق تحت کنترل خود، هر از گاهی با انجام اینگونه اعدام‌ها مقابل چشم مردم، تلاش می‌کنند در این مناطق رعب و وحشت ایجاد کنند.

هیچ نظری موجود نیست: