نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اسفند ۱۵, جمعه

دختری در تخار که قربانی سوء استفاده جنسی توسط یک ملا  قرار گرفته و از سوی او تهدید شده بود که سکوت کند،در حال حاضر هشت ماهه باردار هست.
بنا بگزارش رسیده از فعالین کودک در افغانستان به «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» (VOCIR) قربانی سیزده ساله که نمی خواهد نامش فاش شود،بهمراه خانواده خود برای آموزش های مذهبی به مسجد محلی در ولایت  تخار میرفته همچنین یک روز توسط ملای ۳۵ ساله مورد تجاوز قرار گرفته،و با تهدید به او هشدار داده بود تا در اینمورد سکوت کند.
به گزارش رییس استانی امور زنان خانم رزم آرا حواش ، ملای ۳۵ ساله که مرتکب تجاوز شده است، دختر و خانواده اش را تهدید به قتل  تا جنایت او را به کسی نگویند،قربانی در حال حاضر در مرکز محافظت از کودکان تخار در بخش مراقبت می باشد.
بسم الله وزیری رییس کمسیون مستقل حقوق بشر در افغانستان نیز با تایید این خبر گفت :که ما دختر را به مرکز حفاظت از کودکان منتقل کردیم و ملا در بازداشت است همچنین پرونده ای علیه او به دادستانی واصل شده است
به گفته رییس دفتر دادستان محلی در تخار  در مورد این پرونده در روز یک شنبه ۱۰حوت ( اسفند)  به او اطلاع داده شده وهمچنین  این ملا به جرم خود اعتراف نموده است.

هیچ نظری موجود نیست: