نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اسفند ۹, شنبه

فتتاح پیست شبانه شمشک همراه با «رقص و شادی» کار دست اسکی‌بازان داد: پلیس امنیت پیست را پلمب کرد


تنها چند روز پس از بازگشایی پیست شبانه اسکی شمشک، با شکایت پلیس امنیت و به دستور مقام قضایی، این پیست شبانه، پلمب و بسته شد.
به نظر میرسد ویدئوها و تصاویری که از مراسم افتتاحیه این پیست اسکی در اینترنت منتشر شده بود، یکی از عوامل اصلی بسته شدن این پیست اسکی باشد.
خبرگزاری ایسنا در این رابطه نوشته است:"پس از اتفاقات رخ داده در مراسم افتتاح پیست اسکی شب شمشک در شامگاه پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه، سرانجام مراجع قضایی اقدام به پلمب پییست اسکی شب شمشک کردند.
مراسم افتتاح پیست اسکی شب شمشک بدون انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع ذیصلاح از جمله فدراسیون اسکی برپا شده بود و در آن اتفاقاتی خارج از عرف و نابهنجار رخ داد.
با توجه به بررسی‌های انجام شده در نهایت مراجع قضایی و انتظامی تصمیم به پلمب پیست شب اسکی شمشک گرفتند.
فدراسیون اسکی بلافاصله پس از آگاهی از اتفاقات رخ داده در مراسم افتتاح پیست اسکی شب شمشک اعتراض شدید خود را نسبت به برگزار کنندگان این مراسم اعلام کرد و خواهان برخورد شدید با برپا کنندگان آن شد."


با این حال برخی از ورزشکاران به رقابت داخلی بین پیست های مختلف نزدیک شهر تهران در این اتفاق اشاره میکنند. نکته ای که حتی به برخی از رسانه های فارسی زبان نیز راه یافت.
برخی از رسانه های ایران مدعی شدند "ناصر طالبی رئیس جدید فدراسیون اسکی که زیر فشار رفته بود به کلی از این افتتاحیه اعلام برائت کرد و فدراسیون را هم یکی از شاکیان این اتفاق اعلام کرد."
در ویدئویی که از شب افتتاحیه مسیر "مهتاب"در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، جمعیت بسیار زیادی در حال رقص همراه با موسیقی و "دی جی"دیده میشود.
قرار بود این پیست تا پایان فصل اسکی در ساعات بین 18 تا 22 میزبان اسکی بازان باشد. پیست اسکی شمشک وابسته به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ایران است.

هیچ نظری موجود نیست: