نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ بهمن ۲۳, پنجشنبه

ولایت فقیه همان ولایت خداست!عبدالله حاج صادقی،

عبدالله حاج صادقی،

ولایت فقیه همان ولایت خداست!

جانشین نماینده، خامنه ای  در سپاه ، روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۳ ، ولایت فقیه را ولایت خدا نام برده گفته است که این  باعث شده که آمریکا با جمهوری اسلامی دشمنی کند!
به گزارش خبرگزاری صدای مسیحیان ایران و به نقل از خبرگزاری  تسنیم وابسته به سپاه  عبدالله حاج صادقی  در مراسمی که به مناسبت  سالگرد ننگین جمهوری اسلامی  در یکی از مسجد  شهر قم از  سوی شورای اصولگرایان ترتیب داده شده بود گفت: «ولایت فقیه‌‌ همان ولایت خداست، و سرپیچی از ولایت فقیه، در حد شرک به خداست».و همین باعث دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی  شده است.که این مسله باعث دشمنی آمریکا با ایران است، و در توصیه به دولت نیز گفت: نمی‌توان از دشمن انتظار دشمنی نداشت،همچنین وی در این سخنرانی  به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و آنرا تنها راه رونق بخشیدن به اقتصاد ایران دانست. او در باره اصول اقتصاد مقاومتی توضیحی نداد.
عبدالله حاج صادقی یکی از روحانیون تندرو میباشد که سال گذشته هم در نزدیک به سالگرد ۲۲ بهمن در جمع هواداران حکومت گفته بود:شعار مرگ بر آمریکا برای ملت ایران ذکرالله است و ما این شعار را از قرآن یاد گرفته ایم! وما جز به مرگ مستکبران راضی نیستیم.

هیچ نظری موجود نیست: