نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ بهمن ۲۴, جمعه

اوباشی که هشت سال "کشتند" و "بردند" و "خوردند"۰ غلامحسین الهام، سخنگوی دولت‌دهم و از حلقه نزدیکان احمدی‌نژاد، در مسجد زینب تهران به سخنرانی پرداخت. او پس از این سخنرانی، بر خلاف، احمدی‌نژاد رییس سابقش، به پرسش‌های حضار پاسخ داد. در پوستر تبلیغاتی سخنرانی الهام، سپاه نیز بعنوان یکی از برگزار کنندگان این سخنرانی ذکر شده است.

اوباشی که هشت سال "کشتند" و "بردند" و "خوردند"۰

بانک مرکزی مستندات خروج ۲۲ میلیارد دلار ارز از کشور را ارائه دهد
عزت الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با اظهارات معاون اول رئیس جمهور مبنی بر خروج 22 میلیارد دلار ارز از کشور در دولت قبل، اظهار داشت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به طور حتم در جلسه هفته آینده از بانک مرکزی می خواهد که گزارش مربوط به خروج 22 میلیارد دلار ارز از کشور را به این ستاد ارائه دهد.
وی تأکید کرد: زمانی که این موضوع توسط رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح شده به طور حتم بانک مرکزی باید گزارش ها ومستندات خود را درباره خروج این میزان ارز از کشور را ارائه دهد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی همچنین گفت: این موضوع در جلسه کمیسیون بودجه با رئیس کل بانک مرکزی هم مطرح و بنا شد آقای سیف گزارشی را در این باره آماده و تحویل کمیسیون دهد.

به گزارش تسنیم، معاون اول رئیس جمهوری در چهل و سومین نشست فعالان بخش خصوصی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفته بود: براساس تدبیر دولت گذشته و برای کنترل قیمت ارز، میلیاردها دلار از پول کشور را در قالب حواله یا پول نقد به صرافی‌های دوبی و استانبول فروختند و ظرف 17 ماه، 22 میلیارد دلار پول کشور به خارج صادر شد، در حالی که این رقم بسیار تعجب‌آور است.‬

جهانگیری همچنین در رودبار تأکید کرد که 22 میلیارد دلار ارز از کشور خارج کردند که 30 درصد آن توسط یک صراف انجام شد و این پرونده در حال پیگیری است.

گفتنی است که اکبر کمیجانی قائم مقام
بانک مرکزی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم که پرسید: "طبق اعلام معاون اول رئیس جمهور دولت قبل 22 میلیارد دلار ارز را از طریق چند صرافی از کشور خارج کرده است، آیا مستندات این موضوع در اختیار بانک مرکزی هست؟" اظهار داشت: مستندات و سوابقی که خروج 22 میلیارد دلار ارز از کشور را تأیید کند در بانک مرکزی وجود دارد.

وی با تأیید خروج 22 میلیارد دلار ارز از کشور در دولت قبل، گفت: بررسی‌های انجام شده دلالت بر این می‌کند که چنین حجمی از مداخلات ارزی وجود داشته است ولی هم اکنون در خصوص رقم دقیق آن حضور ذهن ندارم.

وابیدن احمدی‌نژاد در قبر مادرش


غلامحسین الهام، سخنگوی دولت‌دهم و از حلقه نزدیکان احمدی‌نژاد، در مسجد زینب تهران به سخنرانی پرداخت. او پس از این سخنرانی، بر خلاف، احمدی‌نژاد رییس سابقش، به پرسش‌های حضار پاسخ داد. در پوستر تبلیغاتی سخنرانی الهام، سپاه نیز بعنوان یکی از برگزار کنندگان این سخنرانی ذکر شده است.
به گزارش نامه نیوز گزیده‌ای از سخنان او که در سایت «دولت بهار» از سایت‌های حامیان احمدی‌نژاد منتشر شده، به این شرح است: 

مدتی پیش، یکی از دوستان، چند سی‌دی به بنده داد که حاوی گزارشی از روند انقلاب بود. این سی‌دی توسط یک‌رسانه ضد‌انقلاب و بیگانه تهیه و تلاش شده بود که تصویر دوران شاه، پهلوی و فضای انقلاب را یک شرایط عادی و مثبت جلوه بدهد و انقلاب را بی‌مبنا، بی‌منطق و حرکتی تندروانه و بدون جهت روشن تلقی نماید. شبهاتی قوی را در ذهن ایجاد می‌کرد و بعضی از جوانان خیلی فعال را می‌دیدم و اعتراف می‌کردند این مستند‌ها آنها را تحت‌تاثیر قرار داده است. البته این موضوع نشان از غفلت ما بود و رسانه ملی ما بسیاری از اطلاعات تصویری دوران مختلف را در اختیار دارد که همه آن گزارش‌ها که به صورت هنرمندانه تهیه شده بود نشان می‌داد همه مدارک و مستندات از خود ماست و آرشیو آن می‌توانست در کشور خودمان وجود داشته باشد. 

پرسیده‌اند چرا دولتی که ادعای پاک‌دستی داشت اینچنین از ‌آب ‌درآمد؟ مطالعه کنیم دیگر! اسناد را به دست آورید. هرکس چیزی گفت دلیل و برهان بخواهیم. دزد بود؟ چه دزدید؟ امام راحل ارث پدری‌شان را که زمین‌هایی بود به مستضعفین بخشیدند، هرچه در حسابشان بود را دادند به جامعه مدرسین حوزه علمیه و چیز بسیار مختصری از منزل برای خانواده‌شان قرار دادند. آقای احمدی‌نژاد همین سیاق امام را داشت و دارد. دولت احمدی‌نژاد در میان دولت‌ها اولین دولتی بود که رییس‌جمهورش شفاف و علنی گفت من این را دارم. امروز هم می‌گوید من این را دارم. یک هدفی وجود دارد. من نمی‌خواهم راجع به گذشته حرف بزنم و این حرف‌ها برای ناامیدکردن یک گروهی است. شما رهبری و شهادتشان را قبول دارید. ایشان اعلام کردند محبوب‌ترین دولت بعد از مشروطه همین دولت است. چند‌بار هم بر پاک‌دستی این دولت صحه گذاشتند. حالا می‌خواهند نقطه قوت دولت احمدی‌نژاد را خراب کنند. 

شاهد بودم که احمدی‌نژاد خیلی کار کرد. اگر این باور را نداشتم حتی از او اسم نمی‌آوردم. شبانه‌روز کار می‌کرد... . دیدم اخیرا یکی از نزدیکان حضرت آقا مصاحبه کرد و گفت بعد از هدفمندی ایشان گفتند خیال من راحت شد که از ‌این ‌به ‌بعد کسی در کشور گرسنه نیست. خیلی‌ها با همین مقدار اندک زندگی‌شان می‌گذرد... . احمدی‌نژاد تا ١٢شب با مدیران اقتصادی کل‌کل می‌کرد، کار به بحث‌های شدید می‌کشید. جوش‌و‌جلا می‌زد تا نیمه‌های‌شب که چطور سیستم بانکی را در خدمت تولید به دور از شائبه‌های ربوی در خدمت تولید اصلاح کنیم... . احمدی‌نژاد همیشه می‌گفت ظرفیت کار بیشتر هست. مقام‌معظم‌رهبری‌ بارها به احمدی‌نژاد تاکید کردند شما ١٠ شب به بعد کار نکن. ما چراغ اتاقش را خاموش می‌کردیم و می‌گفتیم آقای احمدی‌نژاد از فرمان رهبری تخطی نکنید! بالاخره روزی برای داوری ملت وجود دارد و زمانش می‌رسد. 

‌بنده در دوران ریاست‌جمهوری دکتر احمدی‌نژاد به همراه ایشان در همین شهرری و اطراف تهران و کنار پالایشگاه نفت، مسایل عدیده‌ای از وضعیت سخت و اسف‌بار دیدم. یادم می‌آید در روز عاشورایی به همراه دکتر احمدی‌نژاد در جنوب شهر بودیم که طبق معمول مردم با دادن نامه و طرح مسایل و مشکلات خود حضور داشتند. آقای دکتر احمدی‌نژاد فکرشان به شدت مشغول شده بود، می‌گفتند اگر بتوانیم یک طرح هدفمندی راه‌اندازی کنیم و پولی به جیب مردم برسد، حداقل خیالمان راحت می‌شود که کسی گرسنه نمی‌خوابد؛ یعنی بعد از سال‌ها کارکردن، هنوز در پایتخت شاهد این مشکلات هستیم. البته بهتر می‌شد کار کرد اما بحث اینجاست که با آن پول و در آن شرایط و با آن جمعیت آن روز خیلی کارها می‌شد انجام داد. 







هیچ نظری موجود نیست: