نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ بهمن ۱۰, جمعه

مرگ پنج معلم در سانحه رانندگی صبح امروز در جاده اهر- تبریز

مرگ پنج معلم در سانحه رانندگی صبح امروز در جاده اهر- تبریز



خانم ها شهین پورشیخ، بیوک خانم قربان موحد، یمن حیدری، معصومه ابراهیمی و آقای علیرضا فضلی(راننده) 5 نفری بودند که در تصادف خودروی روا و تریلر اسکانیا در محور اهر- تبریز جان خود را از دست دادند.
به گزارش9بهمن آناج،فوت شدگان مدرسانی بودند که پس از سپری کردن دوره های آموزشی تخصصی در تهران به منظور انتقال دانش خود عازم تبریز بودند که متاسفانه جان خود را از دست دادند و 5 خانواده دیگر ایرانی شدند.
در اثر برخورد کامیون تریلر با سواری رووا در سه راهی شهرک جاده اهر – تبریز محدوده هریس  متاسفانه 5 نفر از سر نشینان سواری در دم جان باخته و راننده تریلر زخمی شد.
محور مواصلاتی اهر-تبریز به دلیل ترافیک زیاد، پیچ های متعدد، عریض بودن همچنین غیر استاندارد بودن در طول سال جان بسیاری را می گیرد اگرچه رانندگی صحیح با سرعت مطمئنه هم از عوامل حفظ امنیت و جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی است ولی بی تردید تنها عامل به شمار نمی رود

هیچ نظری موجود نیست: