نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ بهمن ۸, چهارشنبه

گروهی از تروریستها که گمان میرود به گروه اسلامی/تروریستی داعش وابسته هستند هتل کورنتیا در طرابلس پایتخت لیبی را مورد حمله انتحاری قرار دادند.

گروهی از تروریستها که گمان میرود به گروه اسلامی/تروریستی داعش وابسته هستند   هتل  کورنتیا در طرابلس پایتخت لیبی را مورد حمله انتحاری قرار دادند.corinthia_tripoli_bomb_explosion_1
به گزارش گروه ترجمه  «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» (VOCIR)  و به نقل از پایگاه خبری «maltatoday»،چهار مهاجم انتحاری خود را با کمربند انتحار در طبقه ۲۱ هتل  کورنتیا در طرابلس منفجر کردند،در این حمله تروریستی دستکم ۸ تن کشته شده اند که شماری از کشته شدگان از اتباع کشورهای اروپایی بودند همچنین دو تن  از نیروهای امنیتی به همراه یک کارمند فیلیپنی نیز در این اقدام تروریستی کشته شده اند.
چهره یکی از تروریست های انتحاری
چهره یکی از تروریست های انتحاری
چهره یکی از تروریست های انتحاری
چهره یکی از تروریست های انتحاری
B8WAg0ACAAEealm
پانزده خارجی  از اتباع انگلستان ،ایتالیا و ترکیه نیز  در این هتل پنج ستاره  اقامت داشتند ، پس از حمله تندرو‌ها و آغاز گروگان گیری در این کشور، موفق به فرار شدند و به منطقه امن منتقل شده اند.
پیش از این حمله تروریستی حدود ساعت ۹:۱۰ صبح نیز یک خودرو بمب گذاری شده در محوطه خارجی هتل منفجر شده بود.
سایت‌های وابسته به گروه دولت اسلامی موسوم به داعش عکس‌های منتشر کردند و مسوولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفتند و این حمله تروریستی را غزوه ابو انس اللیبی نام گذاری کردند.corinthia_tripoli_bomb_explosion_11_islamic_state
«نزیه عبد الحمید الرقیعی» معروف ابو انس اللیبی یکی از رهبران  القاعده بود که در انفجار دو سفارت آمریکا در آفریقا در سال ۱۹۹۸ دست داشت که نیروهای ویژه آمریکایی او را اکتبر ۲۰۱۳ در طرابلس پایتخت لیبی دستگیر کردند. لازم به ذکر است  اوایل ژانویه امسال  چند روز پیش از آغاز محاکمه‌اش، در بیمارستانی در نیویورک درگذشت .
ابو انس اللیبی
ابو انس اللیبی

هیچ نظری موجود نیست: