نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ دی ۱۵, دوشنبه

بیش از ۳۳ هزار روستا در کشور تخلیه شده‌اند !!تمسخر حسن روحانی توسط روزنامه وطن امروز + عکس

بیش از ۳۳ هزار روستا در کشور تخلیه شده‌اند


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم وزارت کشور اظهار کرد: درحال حاضر بیش از ۳۳ هزار روستا در کشور تخلیه شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل رضوی در نخستین همایش علمی مدیریت روستایی و توسعه پایدار با اشاره به اهمیت بحث توسعه علمی مدیریت روستایی گفت: در نگاه ما به روستا دچار مشکل است ما در تعریف خود را از روستا عنوان کرده‌ایم که روستا سکونتگاهی است که میان ۱۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ نفر ساکن دارد و با این تعریف نمی‌توانیم انتظار تولید و حمایت از تولیدکننده را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تعریف ما از روستا باید تغییر کند؛ اظهار کرد: اکنون به این نتیجه رسیدیم که روستا واحدی تولیدی، فرهنگی، مسکونی و میراثی است. روستا‌ها فضاهایی دارند که در شهرهای ما وجود ندارد برای نمونه آثار تاریخی بیش از ۳۰ هزار ساله در روستا‌ها وجود دارد که شهر‌های ما از آن بی‌بهره‌اند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم وزارت کشور اظهار کرد: امسال در قانون بودجه بحث کمک به واحدهای تولیدی مطرح شد اما باید توجه کنیم که برای حمایت از واحدهای تولیدی به سراغ روستا‌ها نیز برویم زیرا که روستا‌ها تولیدات متنوعی دارند.
منبع:ایلنا
***************************************************************
تمسخر حسن روحانی توسط روزنامه وطن امروز + عکس


فرارو :  روزنامه وطن امروز (روزنامه بذزپاش، نماینده مجلس) در اقدامی نامتعارف صفحه اول خود را به کارتونی اختصاص داده است که در آن به هجو و تمسخر سخنان رییس جمهور پرداخته است.

به گزارش فرارو، حسن روحانی چند روز پیش در جمع تولیدکنندگان برتر محصولات کشاورزی گفت "برخی اقتدار ملی را در برد موشک می‌دانند، اما پیشرفت در حوزه کشاورزی است که قدرت و اقتدار ملی را بالا می‌برد."

در آن سخنان رییس جمهور از عملکرد ارتش، بسیج و نیروهای مسلح در "ایجاد اقتدار" دفاع کرد و در عین حال تاکید کرده است: "اگر در کشور انواع سلاح داشته باشیم اما برای گوشت، گندم، جو و روغن و... به دیگران نیازمند باشیم و دست ما به بیرون دراز باشد، اقتدار حاصل نمی‌شود."

در این کاریکارتور موشکی نمایش داده شده است که در کنار آن نوشته شده است "اینو می فروشیم جاش 25 تن گوشت و روغن وارد می کنیم تا اقتدارمون بالا بره."

وطن امروز در حالی به این جمله به رییس جمهور طعنه زده است که اساسا سخن حسن روحانی این بود که نباید کار کشور به جایی برسد که برای اقتدار سلاح تولید کند و برای کالاهای اساسی دست به واردات بزند. این روزنامه با این کارتن نه تنها سخنان روحانی را به تمسخر گرفته است بلکه اظهارات او را کاملا تحریف کرده است. 

منبع:فرارو

هیچ نظری موجود نیست: