نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ آذر ۳۰, یکشنبه

دادکان ادامه داد: "بابک زنجانی چطور شد بابک زنجانی؟ همين شد ديگر، خروجی اين رافت‌ها شد بابک زنجانی. ما نبايد عدالت را قربانی مصلحت کنيم."

دادکان ادامه داد: "بابک زنجانی چطور شد بابک زنجانی؟ همين شد ديگر، خروجی اين رافت‌ها شد بابک زنجانی. ما نبايد عدالت را قربانی مصلحت کنيم."
دادکان ضمن رد مقايسه زنجانی با ورزشکاران گفت: "بابک زنجانی در آستين همين مسئولين اين مملکت بزرگ شد اما فوتباليست‌ها هنری دارند که تخصص‌شان است. فوتباليست‌ها از آستين کسی خارج نشده‌اند."
بازيکن سابق تيم ملی فوتبال ايران تاکيد کرد: "کارت‌ها از مراجع ذيصلاح گرفته شده و جعلی نيست. در ازای آن از بسياری بازيکنان ۷۰ ميليون گرفته‌اند! ما بايد پول‌ها را برگردانيم به بازيکنان و سپس آنها را بفرستيم سربازی. پول‌های بيت المال از جای ديگری رفته، آن ۱۲ هزار ميليارد تومان و ۳ هزار ميليارد تومان هنوز برنگشته."
رسايی گفت اين پول‌ها را به حساب بيت المال برمی‌گردانيم اما دادکان سريع پاسخ داد: اميدوارم به عمر من و شما قد بدهد آن روز را هم ببينيم!
رسايی در حين شرح تحقيقات مجلس گفت نخستين بار بوده بازيکنان به خاطر ماليات، دچار مشکل خروج از کشور می‌شوند اما مجری و مهمانان حاضر در برنامه، اشتباه او را تصحيح کردند.
اين نماينده مجلس يادآور شد: در بحث رسانه‌ها نيز پشت صحنه‌هايش رسيدگی شده تا گزارش به دست قوه قضاييه برسد. فکر نمی‌کرديم چاه فساد تا اين حد عميق باشد. غير از کفاشيان و چند نفر از اطرافيان ايشان، اجماع وجود دارد که در فوتبال فساد وجود دارد.
دادکان، بروز فساد در برخی رسانه‌ها را تاييد کرد و گفت به طور مثال، مسئولين تربيت بدنی دانشگاه آزاد را دعوت می‌کردند برنامه زنده و در ازای اين کار، بدون رعايت ضوابط به دانشگاه می‌رفتند و بی آنکه شرايطش را داشته باشند، مدرک می‌گرفتند.
بازيکن سابق پرسپوليس درباره وجود فساد در فوتبال، خطاب به رسايی گفت: "الان فقط فساد در فوتبال است؟ جاهای ديگر نيست؟ فساد در شورای شهر يا مجلس يا سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها نيست؟ بياييد برای يکبار به مردم بگوييم ما سيگار فروش‌ها را نمی‌گيريم، می‌رويم دنبال آنهايی که تريلی تريلی می‌آورند."
دادکان از نحوه فعاليت کميسيون اصل ۹۰ نيز انتقاد کرد و گفت: "کی به اندازه من فوتبال را می‌داند؟ ۴۵ سال در ورزش هستم و چهار سال رييس فدراسيون بودم. نبايد بنده دعوت شوم تا از من سوال شود؟ سمينار علم و ورزش می‌شود، دعوت نمی‌شوم و خياط را دعوت می‌کنند. روز دانشجو در پرسپوليس برگزار می‌کنند و مرا دعوت نمی‌کنند. من نمی‌توانستم به کميسيون اصل ۹۰ کمک کنم و اطلاعات بدهم؟"
مناظره دادکان و رسايی در حالی بدون توافق طرفين به پايان رسيد که تيم ملی فوتبال ايران در آفريقای جنوبی اردو زده اما در فاصله کمتر از سه هفته تا آغاز جام ملت‌های آسيا، کارلوس کی‌روش هنوز نمی‌داند آيا می‌تواند از بازيکنانی مانند مهرداد پولادی، سروش رفيعی و حسين ماهينی استفاده کند؟
ايران در گروه سوم جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسيا به ميزبانی استراليا، رو در روی امارات، قطر و بحرين قرار خواهد گرفت.
 

هیچ نظری موجود نیست: