نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ آذر ۲۲, شنبه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: از عصر دیروز تاکنون بیش از ۲۲ هکتار از اراضی جنگلی استان گلستان در آتش سوخت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: از عصر دیروز تاکنون بیش از ۲۲ هکتار از اراضی جنگلی استان گلستان در آتش سوخت.
آتش‌سوزی در چند منطقه جنگلی شهرستان های کلاله و مینودشت همچنان ادامه دارد و نیروها در تلاش برای مهار آتش هستند.
وی ادامه داد: دو نقطه از آتش سوزی در اراضی جنگلی شهرستان مینودشت مهار شده اما آتش در دو منطقه پلنگ شهرستان مینودشت همچنان ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان تصریح کرد: آتش‌سوزی در منطقه جنگلی صالح آباد شهرستان کلاله از عصر امروز آغاز شده و نیروها در تلاش برای مهار این آتش‌سوزی هستند.

وی گفت: با تلاش ماموران و نیروهای امدادی و مردم تاکنون آتش سوزی در اراضی جنگلی کلاله، رامیان، گالیکش و زیارت گرگان مهار شده و تاکنون بیش از 22 هکتار از اراضی جنگلی گلستان در آتش سوخته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان افزود: نیروهای مدیریت بحران شهرستان مینودشت با هماهنگی مدیریت بحران و منابع طبیعی استان و شهرستان در تلاش برای مهار آتش در این منطقه هستند.

قزلسفلو گفت: علت بروز این آتش‌سوزی‌ها گرمای چند روز اخیر هوا، بادهای فصلی و حضور دامداران و طبیعت گردان در مناطق جنگلی استان است.

هیچ نظری موجود نیست: