نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۱۶, چهارشنبه

خودروی جدید ضد شورش ناجا



 ، سردار «حسن کرمی» در حاشیه صبحگاه مشترک این یگان در جمع خبرنگاران افزود: آمادگی داریم تا تجهیزات و آموزش های خود را به کشورهای منطقه منتقل کنیم.

وی با بیان این که تجهیزات قبلی خود را ایمن سازی و بهینه سازی کرده ایم گفت: بهینه سازی تجهیزات قدیمی به منظور کاهش آسیب پذیری و ارتقای ایمنی انجام شد و همچنین تجهیزات جدید متناسب با شرایط جامعه و نوع تهدیدها به توانمندی های یگان ویژه اضافه شد.

وی با اشاره به این که خودروهای جدید واحدهای عملیاتی را در زمان انجام عملیات در امنیت نگاه داشته و ما را به اهدافمان نزدیک می کند گفت: با این تجهیزات با کمترین آسیب، اجتماعات کنترل شده و خلا موجود در این زمینه برطرف خواهد شد البته این خودروها هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی با اشاره به عملیات رزمی و شهری و امداد ماموریت ها به ماموریت
اضافه شدن خودروی تاکتیکی جدید به ناجا+عکس

کرمی با بیان این که پیش از این سلاح جنگی در یگان ویژه وجود نداشت گفت: هم اکنون سلاح به این یگان عملیاتی اضافه شده تا در مواقع خاص و در تهدیدات پیرامونی در عملیات رزمی و دفاع شهری از آنها استفاده شود هر چند یگان ویژه ذاتا واحدی نظامی است اما این ماموریت ها به منظور دفاع در مرزها به ماموریت های ما اضافه شده است.

هیچ نظری موجود نیست: