نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ مهر ۱۶, چهارشنبه

جدا از مباحث مربوط به عملکرد وی در ریاست صندوق بازنشستگی، حقوق نامتعارف و 12 میلیونی ایراندخت عطاریان، موضوعی بود که نام وی را در مقطعی بر سر زبانها انداخت.




 ایراندخت عطاریان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری با حکم علی ربیعی برکنار و محمود اسلامیان به جای وی منصوب شد.

عطاریان از جمله مدیران ارشد و جنجالی دولت سابق بود که  بیش از یکسال و نیم در دولت حسن روحانی نیز به کار خود ادامه می داد.

اسلامیان در دوره اصلاحات، مدیریت فولاد مبارکه اصفهان و نایب رئیسی اتاق بازرگانی را برعهده داشت.

جدا از مباحث مربوط به عملکرد وی در ریاست صندوق بازنشستگی، حقوق نامتعارف و 12 میلیونی ایراندخت عطاریان، موضوعی بود که نام وی را در مقطعی بر سر زبانها انداخت.

 پارسینه برای اولین بار فیش حقوقی وی را درج کرد و عطاریان نیز به اتهام "افشای اسرار خصوصی و استهزاء" از پارسینه شکایت کرد که دادگاه بدوی با تایید اصالت فیش حقوقی 12 میلیون تومنی، در موضوع استهزا، حکم برائت صادر کرد ولی در مورد اول، پارسینه به 4 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد که این حکم به دادگاه تجدیدنظر رفته است.
***********************************************************************
این در شرایطی است که صندوق بازنشستگی کشور در طول سالهای گذشته عملکردی فاجعه آمیز داشته است و بسیاری از اندوخته های بازنشستگان رابر باد داده است.
 در شرایطی که بسیاری از بازنشستگان کشوری و لشگری با دریافت حقوقی در حدود ماهیانه 500 هزار تومان بشدت تحت فشار وشرمنده خانواده خود می باشند، رییس صندوق بازنشستگی حقوق ماهیانه 25 میلیون تومانی یعنی 50 برابر یک بازنشسته معمولی دریافت می کند.
به گزارش سرویس اجتماعی پارسینه، خانم عطاریان که در دولت احمدی نژاد بعنوان رییس صندوق بازنشستگی کشور منصوب شد وبا وجود تغییرات مکرر در وزارت رفاه ، پست خود را حفظ کرده وتا امروز در این مسئولیت قرار دارد بابت ریاست بر سازمان بازنشستگی کشور پایه حقوقی بیش از 12 میلیون تومان دریافت می کند که با احتساب اضافه کار وحق ماموریت و... بعضا این رقم به 25 میلیون تومان در ماه می رسد که تازه این رقم بدون احتساب پاداش هنگفت پایان سال می باشد.
این در شرایطی است که صندوق بازنشستگی کشور در طول سالهای گذشته عملکردی فاجعه آمیز داشته است و بسیاری از اندوخته های بازنشستگان رابر باد داده است.

مدیریت ضعیف رییس صندوق بازنشستگی و توصیه پذیری  وی از برخی افراد خاص به قیمت بازی کردن با سرمایه میلیونها بازنشسته تمام شده است.

صندوق بازنشستگي تامين اجتماعي در جوابيه اي به اين گزارش پارسينه واكنش نشان داد كه بدون هيچ قضاوتي اين "تكذبيه " خواندني را از نظر مي گذرانيد:
اداره کل حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری طی اطلاعیه ای برخی اخبار و مطالب ساختگی در مورد حقوق 25 میلیون تومانی مدیریت این صندوق را کذب خواند.
به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری در پی انتشار خبر دریافت حقوق 25 میلیون تومانی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد: این اخبار به هیچ وجه صحت نداشته و تکذیب می شود.
در این اطلاعیه آمده است متاسفانه برخی از افراد با بد اخلاقی که منافع حزب و گروهی آنها در خطر قرار گرفته و عمدتا افرادیکه با رد صلاحیت شده اند وابستگی به جریانهای سیاسی خاصی دارند با انتشار اخبار کذب و غیر واقعی سعی دارند با ایجاد نگرانی و برهم زدن آرامش بازنشستگان تصویری یاس آلود در فضای مجازی جامعه منتشر کنند.
از سوی دیگر انتشار سوابق هویتی افراد در فضای مجازی با توجه به اینکه در شرایط کنونی به دلیل پیشرفتهای فن آوری و تکنولوژی امکان پذیر است برخی افراد مغرضی ناآگاهانه و بدور از اخلاق رسانه ای تلاش دارند از طریق سایت مطالب و اطلاعات نادرست ساختگی را منتشر کنند تا از این طریق حیثیت و اعتبار و جایگاه صندوق بازنشستگی را مخدوش کنند و به اهداف و مقاصد خود دست یابند.
در این اطلاعیه آمده است صندوق بازنشستگی کشوری براساس قوانین جاری کشور و در راستای صیانت از حیثیت اجتماعی کارکنان این مجموعه و جلوگیری از اقدامات تخریبی و غیر اخلاقی برخی پایگاههای اطلاع رسانی، اقدامات حقوقی از طریق مراجع ذیصلاح را انجام داده و در حال پیگیری است.


هیچ نظری موجود نیست: