نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

سلاح توليد زلزله مصنوعی"هارپ" دردست آمريکا برای تهديد کشورها ؟

سلاح توليد زلزله مصنوعی"هارپ" دردست آمريکا برای تهديد کشورها ؟
ن. هدايت



بعد از سونامی در کشورهای آسيای جنوب شرقی وبعد از زلزله هايی در ژاپن ، چين و امروز درهاييتی هرروز هررو ز شايعات مبنی بر اينکه آمريکاييان از سلاح هارپ برای توليد زلزله های مصنوعی استفاده ميکنند وکشورها را تهديد ميکنند قويتر ميشود .رئيس جمهور ونزوئلا چاوز به صراحت بيان کرد که اين زلزله مصنوعی توسط آمريکاييان انجام شده است .
چرا چين ؟ تهديدات درس دهنده ؟ زيرا چينی ها ميخواستند واعلام کردند که بيليونها دلار را به طلا و ايرو تغيير خواهند داد و اگر چينی ها چنين کاری را انجام ميدادند ديگر اقتصاد آمريکا قابل نجات بود؟
در زلزله در چين هشتاد هزار نفر جان خود را از دست دا دند و در اندونزی نيز هزاران نفر و در ژاپن و هاييتی ... وفردا آيا تهران در سير حوادث طبيعی که از طرف آمريکا در کانون دشمنی قرار دارد مورد سلاح هارپ قرار خواهد گرفت ؟
اين را حد اقل رئيس جمهور ونزوئلا هوگو چاوز مدعی شد و گفت که برای آمريکاييان اين يک «آزمايش » بوده است تا بتوانند اين سلاح مخرب ضد انسانی و ضد طبيعی را در ايران «برای سرنگونی رژيم » بکار گيرند.
بنيامين فولت فورد يک خبرنگار سابق فورباس مگزين در اين باره اين گونه توضيح ميدهد :
در ويدئويی که در زير ميآيد :
http://www.youtube.com/watch?v=0VX0JvpW5q0&feature=player_embedded

او در اين مورد در باره يک سلاح زلزله سخن ميگويد که عليه چين استفاده شده است . اين فيلم با اين يک مصاحبه با يک وزير اقتصاد سابق ژاپن شروع ميشود هايسو تاکنا کا که از سال گذشته گزارشی ميدهد که «چرا کنترل سيستم اقتصادی ژاپن را به يک گروه از نمايندگا اليگارشی های اروپايی و آمريکايی واگذار شده است » جواب اين وزير سابق ژاپن اين بود : برای اينکه ژاپن توسط يک ماشين زلزله خيز مورد تهديد بود .
فولفورد ميگويد که در اين نقطه از زمان او نميتوانسته است که اين را باور کند . ولی زمانی که اين را من منتشر کردم ، پليس امنيتی ژاپن به پيش من آمدند زيرا که من گزارش داده بودم که در شهر نياگاتا زلزله خواهد آمد . دو روز بعد بزرگترين نيروگاه اتمی ژآپن در نزديکی نياگاتا مورد تهاجم دو زلزله قرار گرفت وهردو با قدرت شش وهشت دهم ريشتر !!
اين برای من بزرگترين اتفاق بود . بعد از آن در مورد سلاح هارپ همه چيز را تحقيق کردم و اکنون ميدانم واقعا که چگونه ميتوان زلزله ايجاد کرد. اين تاثير را ميگذارد که تشعشعات ميکرو وله ای به يون آتمسفر شليک ميشود ، با قدرت يک ميليارد وات .
بدين شکل يون آ تمسفر افزايش ميابد ، که دوباره برگشت داده ميشود . وبصورتی بازگشت داده ميشود ، باعث زلزله ميگردد. مانند يک خواننده ا پرا که در يک سنگينی صدای خود ميتواند شيشه ها را بشکند بدين شکل ميتوانند که فرکانس اين تشعشعات را با هدف متناسب کنند ، بدين شکل سنگها به لرزش ميافتند و يک زلزله ايجاد ميشود . اين ماشين زلزله خيز ميتواند اين تشعشعات ميکرو وله ای خود را نيز باعث گرم شدن آب های زير زمينی کند وحسابی داغ ميشود زمانی که با يک ميليارد وات مورد تهاجم قرا رگيرد. ..............
قبل از زلزله های مصنوعی در آسمان ابرهای رنگی ديده ميشود واين در چين نمونه اش مشاهده گرديده است

هیچ نظری موجود نیست: