نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

آواره شدن 300 خانوار ساكن شهر جديد پرديس تا 7 روز ديگر


مدیریت شهر جدید پردیس حکم تخریب 300 خانوار این منطقه را به دلیل ساخت و ساز غیر قانونی به ایشان ابلاغ نمود.

خبرگزاری هرانا: واحدهاي مسكوني منطقه گل‌دره واقع در شهر جديد پرديس به دستور مقامات اين شهر تا چند روز آينده تخريب و حدود 300 خانوار آواره مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، مديريت شهر جديد پرديس اعلام كرده است به دليل آن كه واحدهاي ساخته شده، در اين منطقه غيرقانوني و زمين آن متعلق به شركت عمران شهر جديد پرديس است دستور تخليه واحدهاي مسكوني به ساكنان داده شده است.

اين واحدهاي مسكوني در فاز چهارم شهر جديد پرديس احداث شده است.
ساكنان منطقه گل‌دره شش سال پيش در اين منطقه اقدام به ساخت و ساز كرده و زمين‌ها را اشخاص حقيقي خريداري كرده‌اند. اما مديريت شهر جديد پرديس معتقد است كه اين زمين‌ها از سوي ساكنان اين منطقه به تصرف درآمده است.

مديريت شهر جديد پرديس مدعي است كه ساكنان منطقه گل‌دره زمين‌ها را از زمين‌خواران خريداري كرده‌اند و بايد براي تعيين تكليف خود به مراجع قضايي شكايت كنند. اين در حالي است كه به نوشته ایلنا ساكنان اين منطقه زمين‌هاي خود را به طور قانوني خريداري كرده‌اند و براي اين كار هنگام خريد از شهرداري پرديس و شهرداري بومهن استعلام به عمل آورده بودند كه اين دو مقام، خريد اين زمين‌ها را بلامانع اعلام كرده بود. در اين شرايط مديريت شهر جديد پرديس معتقد است كه ساكنان اين منطقه زمين‌ها را از زمين‌خواران خريداري كرده‌اند.

تنها 7 روز ديگر از مهلت اعلام شده از سوي شركت عمران شهر جديد مبني بر تخليه واحدهاي مسكوني منطقه گل‌دره باقي مانده و سرنوشت ساكنان منطقه در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته‌ است در اين شرايط حدود 300 خانوار ساكن اين منطقه در بلاتكليفي به سر مي‌برند.


هیچ نظری موجود نیست: