نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۳, شنبه

: شما از ما درخواست کردین که با شما مصاحبه کنیم ، میشه بپرسم مشکلتون چی بوده ؟ فرشاد : مشکل من اینه که شش سال تمامه که به هر جا فکر کنین به خاطر زدن یه دکه رجوع کردم ! از شهرداری شهر اهواز بگیر تا اداره کل تعاون ، شورای شهر اهواز ، استانداری و حتی وزارت کشور هم رفتم ! اما این مجوز جور نشد که نشد



: شما از ما درخواست کردین که با شما مصاحبه کنیم ، میشه بپرسم مشکلتون چی بوده ؟
فرشاد : مشکل من اینه که شش سال تمامه که به هر جا فکر کنین به خاطر زدن یه دکه رجوع کردم ! از شهرداری شهر اهواز بگیر تا اداره کل تعاون ، شورای شهر اهواز ، استانداری و حتی وزارت کشور هم رفتم ! اما این مجوز جور نشد که نشد

پارسینه : مشکل کجا بوده ؟ یعنی هر کسی که تقاضای یک کیوسک مطبوعاتی داره باید تمام این مراحل رو بره یا دست مافیایی خاصی تو کاره ؟
فرشاد : نه ، لازم نیست تمام این راه رو بره ! باید پول بدی ! منم پول تو دستم نبود که بخوام به بعضی ها شیرنی بدم ! اگه پول داشتم میرفتم تو یه کاری که هزینه زندگی برادر و خواهرام رو در میوردم تا یه کمکی به بابای پیرم میکردم .
پارسینه : یعنی مدارکتونم کامل بوده ؟ نامه از شخص خاصی هم داشتین ؟
فرشاد : بله ، من تمام مدارکم کامل بوده ، از افراد شورای شهر اهواز نامه داشتم تا اقای چمران رییس شورای شهر تهران ! اما همان طور که گفتم پول اضافی برای شیرنی دادن به بعضی از اشخاص نداشتم !
پارسینه : خب ما براتون چیکار میتونم بکنیم ! رسالت ما رسانه بی طرف بودنه
فرشاد : فقط حرفام رو پوشش بدین ! شاید مسِئولین ببینن و یه کمکی کنن که من هم از بیکاری در بیام ! شش سال از عمرم رو گذاشتم که یه دکه بگیرم اما نشد ! گفتم شاید سایت شما بتونه صدام رو به مسئولین برسونه ، اینم شمارم 09367725336 چشم انتظار تماس مسئولینم !

هیچ نظری موجود نیست: