نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۳, شنبه

تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب جام ملت‌های آسیا، با نتیجه ۱۲ بر صفر مقابل چین به پیروزی دست یافت و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه B قرار گرفت.


تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در چارچوب جام ملت‌های آسیا، با نتیجه ۱۲ بر صفر مقابل چین به پیروزی دست یافت و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه B قرار گرفت.
به این ترتیب تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مقابل استرالیا قرار خواهد گرفت.
گل های این دیدار را اصغر حسن زاده، حسین طیبی، فرهاد توکلی، وحید شفیعی، فرهاد فخیم و حمید احمدی در این دیدار موفق به گلزنی شدند.
در این دیدار حسین طیبی باز هم روز پر فروغی را پشت سر گذاشت و موفق شد ۴ بار برای تیم ملی ایران گلزنی کند تا برای دومین بار به عنوان بهترین زمین بازیکن انتخاب شود. طیبی در بازی مقابل اندونزی نیز بهترین بازیکن مسابقه شده بود.
یش از دیدار ایران و چین، استرالیا دیگر تیم این گروه موفق شد ۵ بر صفر اندونزی را شکست دهد. استرالیا در بازی نخست خود نیز موفق شده بود چین را ۲ بر یک از پیش رو بردارد تا ۶ امتیازی شود.
تیم ملی فوتسال ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های اندونزی، استرالیا و چین همگروه است.
از هر گروه ۲ تیم به دور یک‌چهارم نهایی صعود می‌کنند که در این مرحله ایران در صورت صعود با یکی از تیم‌های اول یا دوم گروه یک دیدار می‌کند.
تیم ملی فوتسال ایران با ۱۰ قهرمانی و ۲ عنوان سومی در جام‌ ملت‌های آسیا رکورددار است و ژاپن با ۲ قهرمانی، ۵ نایب قهرمانی و ۲ عنوان سومی در رده دوم و ازبکستان نیز با ۳ عنوان نایب قهرمانی و ۲ عنوان سومی در رده سوم جای دارد.
دیدار ایران با استرالیا روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت در سالن فو تو برگزار خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: