نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۴, یکشنبه

جامعه‌ی جهانی بهائی می‌گوید نیروهای سپاه پاسداران به سرعت در حال تخریب و خاک‌برداری گورستان تاریخی بهائی‌ها در شیرازند. دست‌کم ۹۵۰ بهائی در این گورستان مدفون‌اند.

تخریب گورستان تاریخی بهائیان شیراز به دست سپاه پاسداران

جامعه‌ی جهانی بهائی می‌گوید نیروهای سپاه پاسداران به سرعت در حال تخریب و خاک‌برداری گورستان تاریخی بهائی‌ها در شیرازند. دست‌کم ۹۵۰ بهائی در این گورستان مدفون‌اند. تعرض به گورستان‌های بهائیان از سال‌ها پیش ادامه دارد.جامعه‌ی جهانی بهائی از اقدام به تخریب گورستان تاریخی بهائیان ایران در شیراز به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و خواهان توقف این کار شد. این مرکز در گزارشی که روز پنج‌شنبه(۱۱ اردیبهشت) در وب‌سایت خبری خود منتشر کرد، می‌گوید که تخریب قبور و خاک‌برداری از این گورستان آغاز شده و کامیون‌ها به سرعت در حال انتقال خاک‌ها هستند. این گزارش می‌گوید اخبار دریافتی حاکی از آن است که مامورین سپاه پاسداران در مساحتی حدود دویست متر مربع و عمق یک متر و نیم خاک‌برداری کرده‌اند. بانی دوگال، نماینده‌ی ارشاد جامعه جهانی بهائی در سازمان ملل متحد با تایید این خبر گفت که سپاه پاسداران قصد ساختمان‌سازی در این محل را دارد. دوگال تاکید کرد که بهائیان مقیم شیراز به شکل مستقیم از سپاه پاسداران خواستند که ساختمان موردنظر خود را در بخشی از گورستان که قبری وجود ندارد، احداث کند. اما سپاه پاسداران به این خواسته توجهی نکرده است.

هیچ نظری موجود نیست: