نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ فروردین ۲۳, شنبه

شهر افسانه ای علالدین به منظور جلب گردشگر بیشتر با توسل به این شخصیت افسانه ای در دبی ساخته می شود.

کلنگ شهر افسانه ای علاالدین در دبی به زمین خورد


 شهر افسانه ای علالدین به منظور جلب گردشگر بیشتر با توسل به این شخصیت افسانه ای در دبی ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، شهرداری دبی اجرای پروژه شهر علاء الدین را مرکب از سه برج در بندر دبی آغاز کرد. وجه تسمیه این پروژه این است که در آن تلاش می‌شود از زمین استفاده نشود و در آب اجرا شود.

البیان نوشت ،این پروژه شامل دفا‌تر تجاری و یک هتل در سه برج است که تا مسافت ۴۵۰ متر امتداد خواهند داشت.


 حسین ناصر لوتاه مدیرکل شهرداری دبی گفت که پروژه در بندر کشتی‌های تجاری در خور دبی در منطق رقه خارز از منطقه دبی قدیم اجرا می‌شود که شامل سه برج با ارتفاع‌های مختلف و چند پارکینگ است.

او خاطرنشان کرد که هدف از این پروژه ساخت برج‌هایی با اشکالی به منظور یادآوری اسطوره‌های قدیمی است؛ و نیز به زیبایی شهر بیفزاید و وجهه گردشگری متمایزی به آن ببخشد. او تاکید کرد که این پروژه خارج از منطقه حفاظت شده خور اجرا می‌شود که به ثبت سازمان میراث جهانی رسیده است.

او افزود: «اجرای این پروژه در این منطقه دارای اثر تمدنی و تاریخی در سطح جهان خواهد بود و باعث افتخار نسل‌های آینده به خاطر پیشرفت امارت برپایه دیدگاه شیخ محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس کشور و حاکم دبی می‌شود. به علاوه دستاورد اقتصادی و غیر مستقیمی که در دراز مدت از راه افزایش گردشگری در امارت خواهد داشت به ویژه اینکه دبی در آستانه یک جهش جهانی قرار دارد و قرار است میزبان نمایشگاه جهانی اکسپو۲۰۲۰ شود. انتظار می‌رود این پروژه باعث استفاده بهینه از زمین در این منطقه و در نمای خور شود و این خود بخشی از اهداف گردشگری در زمینه استفاده بهینه از زمین در امارت است.»

هیچ نظری موجود نیست: