نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۳ فروردین ۲۳, شنبه

قيمت آپارتمان‌های لوکس در تهران

دنیای اقتصاد ـ اگرچه رکود حاکم بر معاملات بازار مسکن سبب شده تا مالکانی که واحدهای مسکونی خود را برای فروش به بازار عرضه کرده‌اند، از قيمت‌های اوليه خود قدری عقب نشينی کنند و قيمت‌های پيشنهادی خود را کاهش دهند، اما در ميان فايل‌های عرضه شده به بازار هنوز هم واحدهای گران قيمت با ويژگی‌های خاص ديده می‌شوند که مالکان آنها قيمت‌های متفاوت از ساير واحدهای منطقه را برای ملک خود پيشنهاد کرده‌اند.
در حال حاضر برخی واحدهای عرضه شده به بازار فروش مسکن با قيمت‌های بالاتر از قيمت‌های نرمال منطقه خود در بازار فروش عرضه شده‌اند که به نظر می‌رسد، ويژگی بارزی در آن واحد ملاک تعيين قيمت از سوی مالک قرار گرفته است.
هر چند اين ويژگی‌ها نبايد ملاک تعيين نرخ‌های بالا قرار گيرد. به عنوان مثال يک واحد نوساز ۲۸۵ متری در سعادت آباد مترمربعی ۲۸ ميليون تومان قيمت گذاری شده است که در چند روز گذشته يکی از بالاترين قيمت‌های فروش آپارتمان مسکونی در تهران بوده است. اين در حالی است که به گفته مشاوران املاک اين منطقه متوسط قيمت واحدهای عرضه شده در اين محدوده بين ۹ تا ۱۵ ميليون تومان است.
 
البته به گفته مشاوران املاک اين منطقه با وجود ويژگی‌های جذاب اين واحد، رکود حاکم بر معاملات مسکن امکان فروش اين واحد را با قيمت تعيين شده برای مالک کمتر می‌کند.
قيمت‌های پيشنهادی ستون نبض بازار امروز به برخی از گران قيمت‌ترين واحدهای مسکونی شهر تهران اختصاص دارد.

هیچ نظری موجود نیست: