نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۱ آبان ۱۸, پنجشنبه

خاخام کليميان ايران: وزير خارجه سابق اسرائيل بخاطر ارتباط جنسی بايد سنگسار شود

18آبان: خاخام کليميان ايران: وزير خارجه سابق اسرائيل بخاطر ارتباط جنسی بايد سنگسار شود
تابناک
به گزارش روزنامه جوان، چند روز پيش خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اينکه زيپی ليوني، وزير امور خارجه سابق رژيم صهيونيستي، در گفت‌وگو با روزنامه تايمز انگليس اعتراف کرده است که در زمان فعاليتش در سازمان اطلاعات و جاسوسی اسرائيل (موساد) برای تخليه اطلاعات برخی شخصيت‌های عربی با آنها ارتباط جنسی داشته است.

ليونی در اين مصاحبه گفته است که برای ايجاد رسوايی و تشکيل پرونده‌های غيراخلاقی برای شخصيت‌های مهم تلاش کرده و به آن افتخار مي‌کند و اگر برای اسرائيل لازم باشد بار ديگر در چنين اقداماتی ترديد نخواهد کرد.


ليونی همچنين گفته است که با قتل و برقراری روابط جنسی به منظور کسب اطلاعاتی که به سود اسرائيل باشد، مخالف نيست.


بعد از اين بود که خاخام «آری شفات» از مهم‌ترين خاخام‌های صهيونيستي، تن فروشی زنان اسرائيلی را در برابر دشمنان برای دريافت اطلاعات مهم مجاز دانست و آن را به منابع دينی يهوديان مرتبط کرد.


خاخام‌ ماشاءالله گلستانی نژاد رهبر دينی کليميان ايران در واکنش به اظهارات خاخام های يهودی و همچنين فساد اخلاقی زيپی ليونی گفت: اصلاً و ابداً منابع دين يهود چنين کاری را مجاز ندانسته‌اند و در دين ما انجام اين کارها حرام است و بنابر دستور صريح 10 کلام به هيچ وجه من‌الوجوه هيچ فردی نمي‌تواند زنا کند.


گلستانی نژاد با بيان اينکه «آری شفات» را نبايد خاخام ناميد، ‌تأکيد کرد: او يک الاغ بيشتر نيست و به اندازه الاغ هم عقل و شعور ندارد. با اين حال چون در ظاهر انسان راه مي‌رود، يک چنين فردی با اين اظهارنظرات، مرتد و محارب و مفسد في‌الارض است که طبق احکام تورات حکم اين شخص سنگسار است و بنابراين از نظر دينی و با توجه به منابع دينی بايد سنگسار شود.


وی در ادامه گفت: خانم ليونی اصلا مذهب ندارد و مجموع افکار و اهداف صهيونيستی مغاير با مذهب يهود است و صهيونيست‌ها به فرامين تورات کمترين وقعی نمي‌نهند. بنابراين طبيعی است که برای رسيدن به اهداف خود حتی حاضر باشند به تن‌فروشی دست بزنند.


رهبر دينی کليميان ايران با اشاره به اينکه صهيونيست‌ها يک رژيم قلابی به نام خود ساخته‌اند، تصريح کرد: آنها همه کارهای خود را به دين مي‌چسبانند در حالی که دشمن دين هستند. آنها بشر هم نيستند چه برسد به شخصی که ديندار است و خود را يهودی مي‌خواند.


وی در پايان بار ديگر تأکيد کرد: يک خاخام هيچ وقت زنا را تأييد نمي‌کند و تن‌فروشی را تحت هر شرايطی حرام مي‌داند؛ بنابراين هر کسی که خلاف اين عمل کند يا حرف بزند دشمن دين است زيرا دوست دين کسی است که در هر کاری اول خدا را در نظر گيرد نه منافع دنيايی.

18 آبان 1391 

هیچ نظری موجود نیست: