نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ دی ۱۲, پنجشنبه



Karimi Mahmoud
سایت خبری آینده از تیراندازی و هفت تیر کشی مداحی معروف خبر داده است. خبر نه تعجب بر انگیز است و نه جدید از این جماعت پرده در.
روایت این است:
مشاجره لفظی سرنشینان دو خودرو دراتوبان بابایی که یکی از آنها از مشهورترین و گران ترین مداحان تهران است، به تیراندازی انجامیده است. طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار آینده، داستان ازاین قرار است که یکی از مداحان مشهور تهران که صدا سیما در روزهای عزاداری، نوحه خوانی های او را مدام پخش می کند، ساعت ۳ بامداد روز ۵ دی ماه در اتوبان بابایی با یک خودروی ۲۰۶ تصادف می کند.این تصادف که می توانست مانند صدها نمونه دیگر مثل آن با کروکی و مراجعه به بیمه حل شود به مشاجره و درگیری لفظی می کشد. سرنشینان ۲۰۶ زوج جوانی بودند که از شرق به غرب اتوبان حرکت می کردند، گزارش مورد نظر حاکی از این است که ادامه این درگیری به نقاط خطرناکی کشیده می شود چرا که مداح معروف و همراهانش که در خوودروی تویوتا بودند کلت کشیده و ۵تیر به جلو و گلگیر ۲۰۶ شلیک می کنند. بعد از تیراندازی جناب مداح و همراهان از محل دور شده و سرنشینان ۲۰۶ به کلانتری شکایت می برند و شکایت ثبت و به دادسرا ارسال می شود اما جناب مداح تیرانداز در جلسه دادرسی حضور پیدا نمی کند.

مشتاق بودم که بدانم که این مداح مشهور کیست. سایت ندای انقلاب، در خبری با عنوان «جزئیات حمله اراذل و اوباش به محمود کریمی و ماجرای تیراندازی» هم اسم مداح را برده و هم ماجرا را به گونه ای دیگر روایت کرده. نوشته است:
محمود کریمی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که بامداد چند روز پیش در یکی از اتوبان های تهران در حال حرکت بود از سوی سرنشینان چند خودرو مورد تهدید قرار گرفت. یک منبع نزدیک به محمود کریمی در خصوص جزئیات این اتفاق گفت: در این جریان سرنشینان این خودروها با ویراژ دادن اطراف خودرو حاج محمود کریمی وی را مجبور به توقف در حاشیه اتوبان می کنند. وی ادامه داد: پس از توقف خودرو کریمی در حاشیه اتوبان، سرنشینان خودروهای مزاحم پیاده شده و به سمت خودرو کریمی می روند و این مداح که به همراه خانواده خود بوده برای دفاع از خانواده خود و دور کردن اراذل و اوباش اقدام به شلیک هوایی می کند که این کار هم نتیجه نمی دهد و نهایتا کریمی یک گلوله به سمت لاستیک ماشین یکی از این افراد مزاحم شلیک می کند که این گلوله به گلگیر خودرو اصابت می کند و نهایتا اراذل و اوباش از اطراف ماشین کریمی فاصله می گیرند.

سایت «ندای انقلاب» چندان خوشنام نیست چون پیشتربا همکاری نهادهای امنیتی مطالبی به دروغ علیه فعالان سیاسی خوشنام نوشته بود. حالا به نظر می رسد این سایت برای دفاع از مداح مخصوص بیت خامنه ای به میدان آمده است و داستان را با روایت دیگری می گوید. هرچه باشد، آقای کریمی را مردم در مناسبت های مختلف دیده اند که نزد «آقا» مداحی می کند. 
اما چرا می گویم که به نظر می رسد داستان ندای انقلاب دروغ است. این سوالات را سایت انتخاب پرسیده:
سئوال نخست اینکه با توجه به حضور حسن رعیت یا سیدحسن میرکاظمی شریک مشهور بابک زنجانی در خودروی مداح مشهور آیا وی جز خانواده وی محسوب می شود؟ این سئوال باسئوال دیگری که با ارتباطات فراوان اقتصادی میان نزدیکان این مداح مشهور ورعیت تکمیل می گردد. سئوال سوم با توجه به اینکه سرنشینان خودروی که ادعا شده اراذل واوباش بودند و مزاحم خودروی مداح مشهور ورعیت شده اند یک زن ومرد جوان که با ادبیات مداحان سوسول بوده اند، چگونه این اتفاق افتاده است؟ سئوال چهارم این چه اراذل واوباشی بوده اند که به خودروی مداح مشهور حمله کرده اند اما بجای اینکه آنها مسلح باشند طرف مقابل مسلح بوده و تیراندازی کرده است؟ سئوال پنجم اگر طرف مقابل اراذل واوباش بوده اند چرا بجای اینکه آنها فرار کنند به کلانتری مراجعه کرده اند و اقدام به گزارش حادثه و شکایت نموده اند؟ سئوال ششم اسلحه واقعا متعلق به چه کسی بوده است و چرا باید افرادی نظیر یک مداح یا یک متهم دانه درشت اقتصادی مجوز حمل سلاح داشته باشد؟ سئوال هفتم مداح مشهور وسرنشینان خودرو در آن ساعت نیمه شب در چه شرایطی و از کجا به سوی کجا در حال حرکت بوده اند که براثر یک موضوع ساده اقدام به اسلحه کشی کرده اند؟

حالا این سوالات و جوابش به کنار. اسم محمود کریمی از انتخابات بار دیگر در ذهن من ماند. یادتان هست وقتی «حسن روحانی» از ظرفیت های فرهنگی مغفول مانده می گفت و اینکه چرا شجریان نباید بخواند، «سعید جلیلی» از ظرفیت این مداح گفته بود:
سعید جلیلی:
ظرفیت های بسیار خوبی متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی خودمان داریم که میتواند نشاط ایجاد کند. نشاط جوانان از هیئت های مذهبی. چند نفر مثلا به هیئت آقای محمود کریمی می روند و نشاط ایجاد میکنند. هرچه استفاده از این ظرفیت ها و ظرفیت های طبیعی بیشتر شود، سود بیشتری می یابیم. / مناظره دوم نامزدها (خرداد۹۲)

می بینید. عده ای با حمایت رهبر، عملا چه ظرفیتی برای کشور متصوراند. همین شده که می  گویم حکومت لات ها و نامردها….

هیچ نظری موجود نیست: