نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آبان ۲۸, سه‌شنبه

http://www.iran-amirentezam.com/

در دنیا هیچ بن بستی نیست،
یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت.
نویسنده ناشناس
از تاریخ 1358/09/28جمعاً 33 سال و 335 روزمقاومت در راه آزادی ایران

«استعفای دکتر بختیار» از زبان عباس امیرانتظام

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲
متن حاوی جزییاتی از توافق دکتر شاپور بختیار برای استعفا از مقام نخست وزیری در دی و بهمن سال 1357 است. این متن در پاسخ به هموطنانی که موضوع استعفای مرحوم بختیار را تکذیب نموده و آن را غیرواقعی شمرده اند در این وب سایت منتشر می شود.


برنامه صفحه آخر تلویزیون صدای آمریکا در مورد عباس امیرانتظام

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲
گفتگوی اختصاصی تلفنی با عباس امیرانتظام با حضور آقای عبدالعلی بازرگان در برنامه صفحه آخر تلویزیون صدای آمریکا در تاریخ 9 آبان 92 (1 نوامبر2013)


پاسخ مهندس عباس امیرانتظام به خانم شادی صدر

دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۲
پاسخ عباس امیرانتظام به نامه سرگشاده خانم شادی صدر در مورد عیادت امیرانتظام از آقای محمدی گیلانی: سلام، نامه شما که نشانگر احساس پاک و دلسوزانه شما نسبت به سرنوشت تلخ بسیاری از هموطنان عزیزمان بوده را از طریق ایمیل دریافت کردم و برایم ستودنی بود. به دلیل بیماری‌های عدیده و وضعیت جسمانی متغیرم توانستم مختصر پاسخی برایتان، البته با کمی تأخیر تهیه نموده و طی آن توجه سرکار را به نکاتی چند جلب نمایم. ضمن پوزش از تأخیر امیدوارم مطالب ذیل برایتان قابل توجه باشد...


عباس امیرانتظام: هدف دولت موقت هم همین بود

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲
عباس امیرانتظام، سخنگوی اولین دولت بعد از انقلاب اسلامی، که با اتهام جاسوسی و به دلیل مذاکره با مقامات امریکایی بیش از 28 سال از زندگی اش را در زندان سپری کرده و اکنون در خانه خود زندانی است چه نظری دارد؟ (مصاحبه فرشته قاضی با عباس امیرانتظام)


عیادت عباس امیرانتظام از محمد محمدی گیلانی

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
عباس امیر انتظام از محمد محمدی گیلانی در بیمارستان عیادت کرد. عباس امیر انتظام، پس از اشغال سفارت امریکا در تهران بازداشت و سپس در دادگاهی به ریاست محمد محمدی گیلانی به حبس ابد محکوم شد. آقای امیرانتظام که روز بیست و یکم شهریور ماه ۱۳۹۲ برای درمان به بیمارستان مراجعه می کند، متوجه می شود که آقای محمدی گیلانی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است که در همان لحظه به ملاقات وی می رود و از او عیادت می کند. حکم حبس ابد آقای امیرانتظام در آذرماه سال نود و دو، ۳۴ ساله می شود. آقای امیر انتظام معتقد است که “انتقام جویی نه تنها در تضاد با منافع ملی است که دوباره جامعه را از پویش و رشد و تکاپو باز می دارد و به دور باطل خشونت انتقام می انجامد.”


عباس امیرانتظام: آرزومند انتقال تجربیاتم به یک رئیس جمهور ملی هستم

دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
شکی نیست که دریافت پیام ها وپیشنهادات پرمهر شما برای اینجانب تا چه حد دلگرم کننده و حیات بخش است. مانند همیشه شرمنده الطاف صادقانه همگی شما هستم،لیکن گشودن باب گفتگو در مورد انتخابات پیش رو و پیشنهاد کاندیداتوری اینجانب حقیقتا برایم تعجب برانگیز بوده است...

هیچ نظری موجود نیست: