نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آبان ۲۸, سه‌شنبه

نامه سرگشاده صدها بقال سیاسی به رئیس جمهور فرانسه در اعتراض به رویه پاریس در مذاکرات اتمی !

نامه سرگشاده صدها بقال سیاسی به رئیس جمهور فرانسه در اعتراض به رویه پاریس در مذاکرات اتمی !


نامه سرگشاده صد ها بقال سرکوچه ی ایرانی به رئیس جمهور فرانسه در اعتراض به رویه پاریس در مذاکرات اتمی : http://www.rahesabz.net/story/78100/

تا زمانی که افرادی با این طرز فکر ، فعالین سیاسی نامیده می شوند ، هیچ  امیدی به تغییر وجود ندارد . به این بخش ها از این نامه کذایی توجه کنید و در دل خود به  این دلایل احمقانه این بخندید :
١- "وقتی پنج كشور دیگر تضمین‌های داده شده از طرف ایران را برای رفع نگرانی‌های بین المللی كافی دانسته‌اند، مخالفت شما این ذهنیت را ایجاد می‌كند كه دولت فرانسه در مسئله‌ی هسته‌ای ایران به جای لحاظ کردن امنیت بین‌المللی و صلح و ثبات منطقه‌ای، منافع برخی دیگر از كشورهای منطقه را در نظر گرفته و به این ترتیب مانع رسیدن به توافق بین المللی می شود."
٢- "تصویر فرانسه و آلمان در حافظه‌ی تاریخی مردم ایران با تصویر دیگر متحدین غربی آنان همیشه متفاوت بوده است. ما مایل نیستیم در یکی از حساس‌ ترین لحظات تاریخی در منطقه‌ی خاورمیانه، دولت فرانسه در ذهن مردم ایران طرفدار حل و فصل مسائل از راهی غیر از دیپلماسی معرفی شود. "
٣- " از آقای رئیس‌جمهور و دولت فرانسه مصرانه می‌خواهیم كه سیاست خود را در این زمینه تغییر دهند و با سایر كشورهای مذاكره‌كننده هماهنگ شوند و این امكان را فراهم نمایند تا دور بعدی مذاكرات با موفقیت به پایان برسد."

"به نویسندگان نامه"

آیا انتظار دارید عالی ترین مقام کشور فرانسه با خواندن این دلایل قانع کننده (؟) و اصولی (؟) موضع خود را تغییر دهد ؟ می خواهید موضع گیری یک  کشور پر قدرت در مورد یکی از حیاتی در مسائل امنیتی در جهان را ، با این دلایل تغییر دهید ؟? 
آخر این هم شد دلیل ؟ ٥ کشور دیگر این را گفته اند شما چرا آن را می گوئید ؟ شما هم بگویید این ؟ 
مردم ایران دید بهتری از فرانسه و آلمان نسبت به دیگر متحدین غربی دارند ؟ آخر مگر فوتبال است که مردم طرفدار بکن باور و زیدان باشند ؟ چگونه اسم خود را فعال سیاسی می گذارید ؟ طبق کدام حقیقت تاریخی سخن می گوئید ؟ مردم ایران تصویر بهتری از فرانسه نسبت به دیگر کشور ها دارند ؟ احتمالا بخاطر اقامت خمینی و مهمان نوازی فرانسوی هاست ؟؟

از رئیس جمهور فرانسه مصرانه می خواهید ؟؟ می خواهیم که نخواهید ، چرا از دولت و حکومت خود مصرانه نمی خواهید سیاست خود را در این زمینه تغییر دهند و با سایر كشورهای مذاكره‌كننده هماهنگ شوند و این امكان را فراهم نمایند تا دور بعدی مذاكرات با موفقیت به پایان برسد ؟؟؟ 

خجالت آور است ، بیشتر البته خنده آور است ... ! 


البته زمانی که امثال فرخ نگهدار طرفدار نامه هستند و آن  را ملی و صلح جویانه تلقی می کنند ، بر همگان شفاف می شود که این نامه از کجا آمده و به کجا می رود .


هیچ نظری موجود نیست: