نگاهي به...

هر آنچه منتشر ميشود به قصد و هدف آگاهی رسانی و روشنگری است۰ ما حق "آزاد ی بيان" و" قلم" را جزء لاينفک مبارزه خود ميدانيم! ما را از بر چسب و افترا زدن باکی نيست! سلام به شهدای خلق! سلام به آزادی!

۱۳۹۲ آبان ۲۸, سه‌شنبه

پیکر مهندس رضا خیاطی در گورستان شهدای حزب دمکرات تسلیم خاک شد

کوچکتر


کوردستان میدیا: پیکر مهندس رضا خیاطی کادر دیرین حزب دمکرات کُردستان ایران که به علت سانحه‌ی رانندگی جان خود را از دست داده بود، در گورستان شهیدان حزب دمکرات به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرنگار وب‌سایت کُردستان میدیا، پیش از ظهر امروز یکشنبه، مورخه‌ی بیست و ششم آبان ماه ١٣٩٢، پیکر شهید مهندس رضا خیاطی مبارز دیرین و مشهور و یکی از موسسین رادیو صدای کُردستان ایران با شرکت "مسعود تک" دبیر کل حزب سوسیالیست کُردستان ترکیه، مصطفی هجری دبیر کل حزب دمکرات و اعضای رهبری و کادر و پیشمرگ‌های حزب دمکرات کُردستان ایران در گورستان شهیدان این حزب به خاک سپرده شد.

پس از به خاک سپردن این شهید، در مقر دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران، مراسم ختمی برای مهندس خیاطی برگزار شد و در آن مصطفی هجری دبیر کل حزب دمکرات کُردستان ایران در رابطه با شخصیت این مبارز راه آزادی سخنانی را ایراد کرد.

مصطفی هجری ضمن اشاره به مبارزه‌ی ٣٣ ساله‌ی مهندس رضا خیاطی گفت: "شرکت هموطنان ترک آذری در مبارزه‌ی ملی کُرد و حزب دمکرات کُردستان ایران علیه قدرت حاکم بر ایران، نشانه‌ی اتحاد و همبستگی هر دو ملت کُرد و ‌‌آذری است و شمار زیادی از شهروندان آذری در صفوف مبارزه‌ی ملت کُرد جان خود را فدا کرده‌اند که مهندس رضا خیاطی یکی از این نمونه‌هاست.

هجری همچینین افزود: "مهندس خیاطی طی مبارزه در صفوف حزب دمکرات کُردستان ایران با دلسوزی کارهای خود را انجام میداد و هر گونه سختی و مشکلاتی که از سوی نیروهای رژیم ایران برای او ایجاد می‌شد هیچ گاه دچار دوگانگی نشده و در راه مبارزه‌اش تا اخرین لحظه استوار و مقاوم بود.

سپس حسن شرفی جانشین دبیر کل حزب دمکرات کُردستان ایران، بیانیه‌ی دفتر سیاسی را به مناسبت درگذشت مهندس رضا خیاطی قرائت کرد و به دنبال آن "الهام چایچی" عروس مهندس رضا خیاطی سخنانی را ایراد کرد.

هیچ نظری موجود نیست: